Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal poste, så da virker åpent som et greit alternativ...

Har over en lang periode hatt trøbbel med en ankel. Slitt med svake ankler hele livet, men klart meg unna med kun en kratig forstuelse samt betennelse i achillessenene.

Men, nå er den ene ankelen ute å kjøre... Det er ikke konstant, men gjerne verre etter dager når jeg har gått eller stått mye, eller brukt feil sko. Men, nesten hver dag. Kjøpte meg skikkelige sko, MTB, som virket å hjelpe hele sommeren, men nå hjelper ikke de noe heller...

Får en slags tung følelse i ankelledd og framover rista. Tungheten kan også gå ned hele foten fra kneet på de verste dagene. I leddet og framover vristen kan det tidvis også være en slags brennende/sviende smerte, og denne har blitt mer av siste uka.

Noen som har vært borti noe likt'? Må jeg til lege? Slitsomt å gå sånn da arbeidet mitt krever mye gåing og ståing....

Skrevet

Jeg er ingen lege.. Så jeg tør ikke si om du må gå til lege eller ikke. Men jeg sliter av og til med en ankel, som "slår seg vrang", og det blir vondt å gå. Da bruker jeg en støttestrømpe som jeg faktisk kjøpte på Rema 1000 (tror jeg det var) til 10 kr. God som gull ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...