sweetness Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Hei. Jeg trenger så sårt å få en kickstart på en liten vektreduksjon. Jeg ønsker å gå ned 5-7kg og er sånn smått begynt å trene igjen også. Jeg vet at denne kommende uke blir det lite tid til trening annet enn å være i daglig aktivitet til og fra jobb etc. I dag da jeg skulle handle stoppet øynene mine på en slik Nutrilett sjokolade-shake-måltidserstatter som visstnok skulle funke. Men gjør de virkelig det? Vil de hjelpe meg med en aldri så liten kickstart på det hele? Jeg er så drittlei av meg selv og motivasjonsmangelen min at jeg føler en god start der jeg føler at noe skjer vil hjelpe masse! Høres håpløst ut..jeg vet, men likevel frister det å prøve. Noen som har erfaringer med slike? 0 Siter
Gjest smak og behag_ Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 har prøvd,men for min del funket det ca som faste...jeg liker ikke sjokolade,men er det en av dine "svakheter" er det mulig det kan erstatte det? synes den jeg prøvde smakte vondt,var kvalmende...lettere å leve på salat for å si det sånn:P men smak og behag... Min vekt gikk opp igjen når jeg startet på "normal" mat... 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Den eneste erfaringen jeg har med nutrilettbars er at de ikke er spiselig... Yuk. 0 Siter
sweetness Skrevet 9. august 2008 Forfatter Skrevet 9. august 2008 har prøvd,men for min del funket det ca som faste...jeg liker ikke sjokolade,men er det en av dine "svakheter" er det mulig det kan erstatte det? synes den jeg prøvde smakte vondt,var kvalmende...lettere å leve på salat for å si det sånn:P men smak og behag... Min vekt gikk opp igjen når jeg startet på "normal" mat... Ok, skjønner. Gikk du ned mye da og over hvor lang tid? Ja, regner med man spretter opp i vekt igjen ja.Æsj.. Så er litt skeptisk. Men takk for råd! =) 0 Siter
sweetness Skrevet 9. august 2008 Forfatter Skrevet 9. august 2008 Den eneste erfaringen jeg har med nutrilettbars er at de ikke er spiselig... Yuk. Ja, det har jeg også erfart. Lurte bare på om shaken var like ille og om det faktisk funket .Men det er vel bare å innse at det er ingen lette veier til målet. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Ja, det har jeg også erfart. Lurte bare på om shaken var like ille og om det faktisk funket .Men det er vel bare å innse at det er ingen lette veier til målet. Baren med karamellsmak er god, synes jeg. Jeg har dem gjerne i vesken for å kunne spise i stedet for bolle eller pølse fra bensinstasjonen i "nødsfall". Men de shakene smaker død og fordervelse og gir ingen metthetsfølelse. Det er nok like greit å legge om til en fornuftig livsstil som du kan holde over tid. Så får vekttapet heller ta noen ekstra uker 0 Siter
Tralla Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Fikk en slik boks, og var veldig motivert for at dette skulle jeg greie. Første smaken var IKKE god. Vente meg etterhvert til smaken (ble bedre heeelt kald med isbiter i). Men problemet var at jeg ble utrolig sulten. Hodt på å gå på veggen, så jeg holdt ikke ut. Og jeg er ofte slik at jeg heller må tvinge i meg mat til vanlig. Så hadde det iallefall gitt en metthetsfølelse en stund etterpå, så ja kanskje det hadde fungert. Men anbefales ikke, og jeg var glad for at jeg ikke hadde brukt mine egne penger på det. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Har prøvd det og det var pyton : ( 0 Siter
Else Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Den eneste erfaringen jeg har med nutrilettbars er at de ikke er spiselig... Yuk. Jøss... Jeg digger de:0) Har alltid liggende noe i kjøleskapet som jeg kan erstatte et måltid med om søtsuget er stort. 0 Siter
Else Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Finnes det ikke noen sånne suppe kurer som skal være ganske effektive? Vet et par på jobben bruker det for i ta av noen kilo raskt. Har aldri prøvd selv, slanka meg en gang i mitt liv, og da meldte jeg meg på Libra kurs. Tok av ett kilo i uka, og har holdt meg der, pluss minus, halvannet år etter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.