Gå til innhold

Utfordring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte akkurat 3.496.585. Noen som er ypp... ?

www.gamehouse.com/onlinegames/playgame.jsp?navnum=0&AID=153&game=collapse&code=collapse3

Skrevet

Fikk 22,350.

Skikkelig stress-spill!

Det var skikkelig ræva;-)

Skrevet

Hm. hvorfor kommer det opp hvilet postnr. jeg har når jeg trykker på linken du oppgav?

Aliza1365380759
Skrevet

3.535.369. (jeg er en helt i sånne type spill, en fullstendig unyttig egenskap egentlig...)

Aliza1365380759
Skrevet

Hm. hvorfor kommer det opp hvilet postnr. jeg har når jeg trykker på linken du oppgav?

Fordi en reklame sporer hvilken IP du har, bare la være å trykke på den, så går det helt fint :)

Skrevet

3.535.369. (jeg er en helt i sånne type spill, en fullstendig unyttig egenskap egentlig...)

Steike.... Jaja, jeg lar det ligge siden jeg har bedre fra før;-)

Skrevet

Men all respekt!

Skrevet

Hvordan er det mulig? trykker du vilt hele tiden?

Aliza1365380759
Skrevet

Hvordan er det mulig? trykker du vilt hele tiden?

Fokuser på hvilke farger som kommer, og ha god øye/hånd-koordinasjon, samt evne til å "planlegge" fort. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det nøyaktig, for det går ganske fort ja.. :)

Skrevet

ca 130 000

Kan nok få dilla på dette her ja :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...