Gjest Homofili Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Jeg har visst veldig lenge at jeg har vært homofil. Nå har jeg sagt det til 3 stykker og jeg kjenner at jeg får angst av det og jeg angrer på at jeg har sagt. Det er så vanskelig å vite hva som er de rette valgene. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 I dag er det "helt vanlig" å være homofil, så det trenger du ikke være flau over. Man er den man er, og jeg tror nok du har gjort det rette valget ved å si det. Lykke til videre :0) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Jeg synes du har gjort det rette med å fortelle det jeg. Selv om det er litt vanskelig nå(med reaksjoner/ manglende reaksjoner o.l) så får du det sikkert bedre på sikt med å være åpen om legningen din. De som kjenner deg godt og som vet om det vil forhåpentligvis fort oppdage at du er den samme som før. Lykke til videre.! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Jeg er ikke homofil, men jeg tror at det absolutt er lurest å være åpen om det. Hemmeligheter - og særlig store hemmeligheter som det å skjule at man er homofil, vil ødelegge deg på sikt - tror jeg. Vær stolt av den du er, akkurat slik du er 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.