Gå til innhold

PS3, XBOX osv

Anbefalte innlegg

Gjest Spill Spill
Skrevet

Hva er best av Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii osv?

Jeg skal kjøpe meg en av dem, men aner ikke hva som er forskjellen.

Skrevet

vi har x box og ps 3. jeg synes ps 3 er best. wii vet jeg kke noe om...

Gjest 454563673657
Skrevet

Wii er gørrkjedelig etter én uke, veldig mange går fort lei og det er stort sett for barn, de andre er mer for store barn. ;)

Det strides om hvem som er best av de to, sannheten er nok at de ca like gode, det er noen store spilltitler som er eksklusive for PS3 og X360, men det er også i ferd med å viskes ut, noen vil det nok fortsatt være men virker ikke som du er den som kjøper en konsoll for å spille er spesifitkt spill....

Jeg har en 360 og er superfornøyd, men det er mest pga jeg kan laste ned spilla, det går ikke på PS3 :)

Pris er også et punkt å ta med, PS3 er dyrt og etter hva jeg har hørt omtrent umulig å få tak i lenger.....

Skrevet

Har ps3 og er veldig fornøyd. En fordel med ps3 kontra de andre er at den har innebygd blu-ray spiller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...