Gjest eva.z Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Jeg kjøper meg snart fattig på halsbånd til katten min.Den mister det stadig vekk. Det er en type som løser seg om pus henger seg fast,noe som selvsagt er bra. Jeg vet at det finnes andre halsbånd men er bekymret for at pus skal bli kvalt om hun henger seg fast i noe. Har noen noen gode råd ang halsbånd? Hun er øremerket,men føler at jeg vil ha halsbånd i tillegg med mobnr mitt skrevet på. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Er det med strikk du har? Jeg hadde med strikk på mine, men sluttet med det da den ene kom hjem med det rundt magen...Og da var det stramt da..Stakkars pysen!.. Det beste er nok enten å forsette å kjøpe nye, eller chippe katta. Øremerking er på vei ut..Nettop fordi de fleste er uleslige.. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Nå ble jeg nysgjerrig!! Vi har katt, men har ikke turt å ha på halsbånd, nettopp med tanke på om han skal bli sittende fast. Hvordan funker det som løsner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.