Gå til innhold

Kattehalsbånd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper meg snart fattig på halsbånd til katten min.Den mister det stadig vekk. Det er en type som løser seg om pus henger seg fast,noe som selvsagt er bra. Jeg vet at det finnes andre halsbånd men er bekymret for at pus skal bli kvalt om hun henger seg fast i noe.

Har noen noen gode råd ang halsbånd? Hun er øremerket,men føler at jeg vil ha halsbånd i tillegg med mobnr mitt skrevet på.

Skrevet

Er det med strikk du har?

Jeg hadde med strikk på mine, men sluttet med det da den ene kom hjem med det rundt magen...Og da var det stramt da..Stakkars pysen!..

Det beste er nok enten å forsette å kjøpe nye, eller chippe katta.

Øremerking er på vei ut..Nettop fordi de fleste er uleslige..

Tvillingmamma
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig!! Vi har katt, men har ikke turt å ha på halsbånd, nettopp med tanke på om han skal bli sittende fast.

Hvordan funker det som løsner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...