Gå til innhold

Noen her som har kjøpt iPhone3G?

Anbefalte innlegg

Gjest peiklen
Skrevet

isåfall er du fornøyd? fortell gjerne litt. Er litt imponert, og tror jeg har lyst på en slik tlf.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Er litt imponert, og tror jeg har lyst på en slik tlf''

Samme her! Men denne gangen skal jeg vente litt. Regner med at andre mobiloperatører også får selge iPhone etter hvert.

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Er litt imponert, og tror jeg har lyst på en slik tlf''

Samme her! Men denne gangen skal jeg vente litt. Regner med at andre mobiloperatører også får selge iPhone etter hvert.

Jeg har også lyst på, men kan ikke ha Netcom, så jeg får vente i spenning.

Skrevet

Jeg har den, men har ikke brukt den noe særlig enda. Er fremdeles litt ustø med displayet. Er veldig uvant.

Skrevet

Jeg skal ikke ha en slik. Den er shiny nok, men mangler en del sentrale ting. Den har ikke engang MMS-støtte, noe som burde være en selvfølge på en slik telefon...

Skrevet

Jeg har, og er super fornøyd. Ingen problemer med å bytte fra Telenor til Netcom.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg skal ikke ha en slik. Den er shiny nok, men mangler en del sentrale ting. Den har ikke engang MMS-støtte, noe som burde være en selvfølge på en slik telefon...

Tror de regner MMS for å være på vei ut - en kan sende bilder med e-post, etterhvert vil de fleste kunne motta e-post på telefonen.

Gjest Elextra
Skrevet

Har den ikke selv, men har flere bekjente som har den, og de er stort sett veldig fornøyd - over forventningene faktisk.

Kunne ha god lyst på en selv... *s*

Skrevet

Tror de regner MMS for å være på vei ut - en kan sende bilder med e-post, etterhvert vil de fleste kunne motta e-post på telefonen.

Det vil gå mange år ennå før folk flest har gått over til epost i stedet for mms. I mellomtiden vil jeg gjerne kunne kommunisere med venner og familie som ikke har fancy bissniss-telefoner.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er ikke fordi MMS er på vei ut at den ikke har MMS-støtte, det er fordi dette er lite utbredt i USA. Og når alt kommer til alt er det en amerikansk telefon. Og bare vent, MMS-støtte kommer på iPhone etter hvert. Jeg tror nemlig _ikke_ MMS er på vei ut, det er rom får både MMS og e-post.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har den, men har ikke brukt den noe særlig enda. Er fremdeles litt ustø med displayet. Er veldig uvant.

Trodde displayet på iPhone ga samme følelsen av navigasjon som iPod, det kommer liksom av seg selv og er så logisk at man ikke skjønner hvorfor ikke alle andre fabrikanter gjør det på samme måte. Mange vil i utgangspunktet ikke ha, men når de først har fått den mellom hendene har de tidenes aha-opplevelse hva genialitet angår. Så sier i alle fall alle jeg kjenner som har prøvd eller har iPhone. Selv er jeg ikke kommet lengre hva Apple angår enn til iPod. Og nettopp fordi jeg har iPod ønsker jeg meg iPhone, men venter i håp om at andre leverandører får selge den, og i håp og tro på at den får MMS-støtte.

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1218405652' post='3931885]

Jeg har også lyst på, men kan ikke ha Netcom, så jeg får vente i spenning.

Jeg hverken _vil_ eller kan ha Netcom. Og "begjæret" etter iPhone er nesten så stort at jeg innimellom i ren galskap vurderer å kjøpe en for å kjøpe den fri etter en måned. Men fordi jeg tror det kommer støtte for andre ting og bedre batterikapasitet på den legger jeg galskapen til side en stund til. Men fy flate så lyst som jeg har på iPhone!

Skrevet

Det er jo bare å laste ned det da.

Skrevet

Jeg har den "gamle" og er kjempefornøyd. Kjøpte i USA og beholdt det gamle abonnementet mitt fra Chess.

-og jeg har både MMS, SMS, kamera og videokamera på den. Massevis av programmer man kan laste ned med alt mulig som ikke er laget av apple.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er ikke fordi MMS er på vei ut at den ikke har MMS-støtte, det er fordi dette er lite utbredt i USA. Og når alt kommer til alt er det en amerikansk telefon. Og bare vent, MMS-støtte kommer på iPhone etter hvert. Jeg tror nemlig _ikke_ MMS er på vei ut, det er rom får både MMS og e-post.

Ok, takk for innspill, husker ikke hvor jeg hørte at MMS etterhvert ville forsvinne til fordel for e-post.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har den "gamle" og er kjempefornøyd. Kjøpte i USA og beholdt det gamle abonnementet mitt fra Chess.

-og jeg har både MMS, SMS, kamera og videokamera på den. Massevis av programmer man kan laste ned med alt mulig som ikke er laget av apple.

Angående MMS...

Trodde bare man kunne laste ned tredjeparts program for å sende MMS, men ikke motta?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ok, takk for innspill, husker ikke hvor jeg hørte at MMS etterhvert ville forsvinne til fordel for e-post.

Må være noen som snakker over seg! ;-)

Jeg leser stadig nytt om mobiler og det som har med dem å gjøre, men jeg har aldri funnet noe om at MMS er på vei ut. Men selvsagt, for ti-tolv år sida sa Bill Gates at intenett var en flopp, så man vet jo aldri hva folk finner på å si. ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Og for ordens skyld, men MMS-støtte mener i alle fall jeg _ekte_ MMS-støtte. Altså ta bilde, velg sende, legg til mottaker og vips drar MMS'en. Og med ekte MMS-støtte mener jeg også mottak av MMS uten at du må bruke nettleser for å se MMS'en.

Skrevet

Og for ordens skyld, men MMS-støtte mener i alle fall jeg _ekte_ MMS-støtte. Altså ta bilde, velg sende, legg til mottaker og vips drar MMS'en. Og med ekte MMS-støtte mener jeg også mottak av MMS uten at du må bruke nettleser for å se MMS'en.

Det har jeg.

Skrevet

Angående MMS...

Trodde bare man kunne laste ned tredjeparts program for å sende MMS, men ikke motta?

Kan både sende og motta. Funker så fint atte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...