Gjest F....... visdomstenner Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Det er visst dette du har? http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=9055 Du kan i tillegg til tipsene her skylle munnen med Corsodyl munnskyllevann, evt pensle med Corsodyl gel. Fås på apoteket. Men som det står her, når tilstanden gjentar seg bør tennene fjernes. Akkurat det jeg har. Vet veldig godt at jeg bør fjerne begge de nede, som i tillegg ikke kommer opp riktig... Men takk for siden, akkurat hva jeg trengte 0 Siter
Gjest Gud være med meg! Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 jeg gikk til tannlegen på onsdag. fikk medesin. den hjelper ikke. så ringte jeg inn i går og sa det og da sa de at jeg skulle ventetil i dag. Og jeg blir ikke bedre. Egentlig bare værre. Så jeg ringte inn i dag og. Så nå skal de ringe meg opp igjen. Må sikkert inn å trekke, noe som ikke frister særlig når munnen er så hoven at jeg ikke klarer å snakke. Unner faktisk ingen denne smerten, er helt j*vlig!! Har ikke sovet en hel natt siden mandag nå. Og lever på rømmegrøt :s 0 Siter
Gjest er du sikker på at det er tannverk Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 jeg gikk til tannlegen på onsdag. fikk medesin. den hjelper ikke. så ringte jeg inn i går og sa det og da sa de at jeg skulle ventetil i dag. Og jeg blir ikke bedre. Egentlig bare værre. Så jeg ringte inn i dag og. Så nå skal de ringe meg opp igjen. Må sikkert inn å trekke, noe som ikke frister særlig når munnen er så hoven at jeg ikke klarer å snakke. Unner faktisk ingen denne smerten, er helt j*vlig!! Har ikke sovet en hel natt siden mandag nå. Og lever på rømmegrøt :s Du, det er ikke en kraftig bihulebetennelse du har ????? Jeg har tre ganger troppet opp hos tannlegen hvor det har vist seg at det ikke er tannverk, men bihulebetennelse jeg har hatt, ikke noe annet en en penicilinkur som har hjulpet. 0 Siter
Gjest er hvertfall skikkelig vondt! Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Du, det er ikke en kraftig bihulebetennelse du har ????? Jeg har tre ganger troppet opp hos tannlegen hvor det har vist seg at det ikke er tannverk, men bihulebetennelse jeg har hatt, ikke noe annet en en penicilinkur som har hjulpet. ikke akkurat tannværk lengre, men sår i tannkjøttet fordi tennene kommer skreift opp og jeg tygger meg. er veldig hoven og klarer ikke å snakke. tungen er på en måte lammet. Veldig rar følelse. Men det begynte med tannværk Har fått flagyl,pinex og apocilin... Hjelper ikke det til over helgen, så vet ikke jeg hva dette er... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.