Gå til innhold

Nytt her igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det blitt noe nytt her nå da??? kommer man seg ikke inn på de diverse frumene lenger????

Skrevet

Får ikke til det jeg heller... Må gå via siste 25, så vis tråd, og så vis trådliste.

Skrevet

Helt øverst til høyre på den blå linjen kan du velge forum.

Skrevet

Får du det til, altså? Her funker det ikke, nemlig.

Skrevet

Jeg går innpå en av forumene som står på forsiden av dol, og da kommer jeg inn på de andre forumene ved å bla i "velg forum" oppe til høyre slik Cilien sier..

Skrevet

Nå fant jeg ut at det funker her hvis jeg først velger forum, og så trykker enter...

Skrevet

NÅ kom jeg inn.. har prøvd dette tidligere uten å ha kommet inn.. kan jo ha vært datamaskinen her på biblioteket?? er uten internett i 2 uker til.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...