sweetness Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Noen som har pulsklokka man får ved å melde seg inn? Er den bra? Evt hvilken pulsklokke anbefaler du? 0 Siter
willow Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Jeg fikk en Polar F11 til bursdagen min. Har hatt veldig stor nytte av den. Veldig fin, og veldig bra. Anbefales på det sterkeste! 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 J har pulsklokken fra iForm. Har aldri hatt pulsklokke før, men den virker grei for meg. Kan også koble den til pc'en. Tviler ikke på at mange andre og dyrere pulsklokker er bedre, men det er en grei start. 0 Siter
sweetness Skrevet 11. august 2008 Forfatter Skrevet 11. august 2008 Jeg fikk en Polar F11 til bursdagen min. Har hatt veldig stor nytte av den. Veldig fin, og veldig bra. Anbefales på det sterkeste! Ja, har hørt at den er veldig bra, men den koster en del. Var ikke sikker på om jeg trengte en så avansert og fancy sak, selv om det er den jeg har mest lyst på 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Aner ikke - men den gjør sikkert nytta si Selv har jeg en Polar som har litt forskjellige funksjoner - men jeg bruker kun pulsmåler, klokka og stoppeklokke av og til 0 Siter
soleil Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Ja, har hørt at den er veldig bra, men den koster en del. Var ikke sikker på om jeg trengte en så avansert og fancy sak, selv om det er den jeg har mest lyst på Du får kjøpt en rimelig modell fra Polar til ca 500. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.