Gå til innhold

Pulsklokke-iForm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har pulsklokka man får ved å melde seg inn? Er den bra? Evt hvilken pulsklokke anbefaler du?

Skrevet

Jeg fikk en Polar F11 til bursdagen min. Har hatt veldig stor nytte av den. Veldig fin, og veldig bra. Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

J har pulsklokken fra iForm. Har aldri hatt pulsklokke før, men den virker grei for meg. Kan også koble den til pc'en. Tviler ikke på at mange andre og dyrere pulsklokker er bedre, men det er en grei start.

Skrevet

Jeg fikk en Polar F11 til bursdagen min. Har hatt veldig stor nytte av den. Veldig fin, og veldig bra. Anbefales på det sterkeste!

Ja, har hørt at den er veldig bra, men den koster en del. Var ikke sikker på om jeg trengte en så avansert og fancy sak, selv om det er den jeg har mest lyst på;)

Gjest bareentanke
Skrevet

Aner ikke - men den gjør sikkert nytta si :) Selv har jeg en Polar som har litt forskjellige funksjoner - men jeg bruker kun pulsmåler, klokka og stoppeklokke av og til :)

Skrevet

Ja, har hørt at den er veldig bra, men den koster en del. Var ikke sikker på om jeg trengte en så avansert og fancy sak, selv om det er den jeg har mest lyst på;)

Du får kjøpt en rimelig modell fra Polar til ca 500.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...