Gå til innhold

Hvor mange grader skal jeg vaske på?

Anbefalte innlegg

Gjest haster litt
Skrevet

Har fått litt avføring i en underbukse (barn......) hvor mange grader skal jeg vaske den på? 60 eller 90?

Skrevet

Ville spruta på litt flekkfjerner først, og vasket litt for hånd (gni sammen og få bort det verste), og så vaske som vanlig på 60 grader.

Eller egentlig kaster jeg trusene det kommer bæsj i, jeg da. Men her er det gjerne snakk om en hel ladning og ikke bare en flekk, da. Hehe...

Gjest Hizbollah
Skrevet

Få vekk det verste og vask med forvask på 60 grader.

Skrevet

Jeg regner med at de fleste barn tåler en omgang på nitti grader i maskinen. Buksa vet jeg ikke hvordan det er med, men du kan vel bare la buksa være på mens maskinen går?

Skrevet

Det heter forresten ikke avføring, det heter drit. At man har driti på seg, vært på driter'n osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...