Gjest dummie Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Ang. logg: Før i verden hadde jeg et symbol oppe på verktøylinja for internett, som så ut som ei klokke med ei slags pil som gikk langs kanten på urskiva. Det har jeg ikke nå. Hvor finner jeg loggen på PC'en? Og hvordan kan jeg rydde opp sånn at andre ikke kan se hvilke sider jeg har besøkt? 0 Siter
soleil Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Kanskje knappen kommer tilbake om du går på VIS og så går på verktøylinjer og sørger for at det er haket av for "standardknapper". 0 Siter
Gjest losføreren Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Loggen finner du oppe til venstre ved siden av pilen for frem og tilbake, evt på "Verktøy" helt til høyre. 0 Siter
Gjest losføreren Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 På "verktøy" finner du også "alternativer for internett" for å slette. (Regner med det er IE du snakker om.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.