Gå til innhold

Det er mye rart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du lei deg fordi du ikke fikk synge live? Du får sikkert sjansen en annen gang.

Persille1365381127
Skrevet

Det er jo Kina i et nøtteskall da...

hidi, the scorpion
Skrevet

Kom til ei blank side, jeg...

Siden inneholdt bilde av jenta, men den er blitt fjernet av en eller annen grunn....:(

Persille1365381127
Skrevet

Her fant jeg den lubne andungen med skjeve tenner...

http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/12/543340.html

Forstå det, den som kan.

''- Vi ønsket at prosjektet skulle gi det riktige bildet og vi tenkte på hva som var best for nasjonen, sier Chen Qigang, musikalsk ansvarlig for seremonien, til nettstedet sina.com.''

Aha, da forstår jeg! Det skal stå i stil med alle de andre riktige bildene Kina ønsker å vise...

''- Barnet på seremonien bør ha et feilfritt utseende og uttrykk, og Lin er perfekt med tanke på det.''

Ja, på samme måte som alle oss andre som får vise oss offentlig. Herregud, tenk å ha folk med skjeve tenner ruslende rundt da! *pinlig*

'' Alle vi som jobbet med dette mente derimot at Yang hadde en perfekt stemme, sier Cheng videre.''

Ja, det gjør jo saken veldig mye bedre, alle er like fornuftige - da er det sikkert riktig.

''Intervjuet ble kort tid etter fjernet fra nettstedet.''

Så rart...

Persille1365381127
Skrevet

Siden inneholdt bilde av jenta, men den er blitt fjernet av en eller annen grunn....:(

Du må huske at hun ikke viser det riktig bildet av Kina, så det er nok greiest om vi ikke ser henne...

Skrevet

Du må huske at hun ikke viser det riktig bildet av Kina, så det er nok greiest om vi ikke ser henne...

Syns da hun var riktig så søt :)

Tror ikke jeg hadde hatt større problemer med å la meg sjarmere av henne om hun hadde fått vise ansiktet sitt, ikke bare låne ut stemmen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Vi tenkte på hva som var best for nasjonen, sa Chen''

Man kan jo undres over hvor bra det er for nasjonen å være så perfeksjonistiske at de må jukse og diskriminere. Medmenneskelighet er i alle fall ikke i fokus, men det er neppe heller til den kinesiske statens beste. :-O

Skrevet

Jenta var jo alldeles skjønn, skeive tenner til tross. :-)

Ikke så ulik minstejenta mi, faktisk, så jeg er jo totalt inhabil... :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ikke så ulik minstejenta mi, faktisk, så jeg er jo totalt inhabil... :o)

:-)

Skrevet

Dette er ille!

Men vi i vesten har kanskje litt ansvar, vi med våre skjønnhetsidealer, som kineserne ønsker å behage? Hun som fremsto var jo helt skjønn - passet i vestlige øyne!

Extreme makeover osv.- jo, vi har nok litt å ordne opp i på hjemmebane.

Kurt Nilsen er imidlertid et godt forsvar, han hadde jo ikke akkurat utseende på sin side da han vant Idol.

Persille1365381127
Skrevet

Syns da hun var riktig så søt :)

Tror ikke jeg hadde hatt større problemer med å la meg sjarmere av henne om hun hadde fått vise ansiktet sitt, ikke bare låne ut stemmen.

Men det er ikke det Kina tror :)

Skrevet

Fytti så stygt gjort!

Lurer på hva den stakkars lille piken må føle om seg selv etter dette! Skammelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...