Gjest disco Line Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Jeg så samtlige episoder av den svenske serien "Poliser" som gikk på Tv2 i sommer, men greide typisk nok å sovne de siste 20 minuttene av gårsdagens episode - som var den siste!! Noen andre som har fulgt med og som kan fortelle hva som skjedde i siste halvdel av episoden som gikk i går? 0 Siter
Rith Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Siste episoden var den eneste jeg så, så jeg husker ikke alle navn. Men ihvertfall fant Ahmed(?) den hjulvinna, og skjønte hvem som sto bak drapet. Han insisterte på å få frem sannheten selv om han ble nokså motarbeidet av kolleger. Politisjefen ble truet av drapsmannen om at alkoholproblemene hennes ville komme for dagen hvis hun ikke ordnet opp i det. Ahmed(?) gikk til henne og forklarte saken og at han hadde bevismaterialet i bilen, hvorpå hun forlangte å få hjulvinna! Han hadde ikke fortalt henne at det var en hjulvinne, og han skjønte sammenhengen. Drapsmannen ventet på Ahmed(?) i garasjeanlegget og forsøkte å stoppe han med trusler om at broren ville havne i trøbbel hvis han gikk til høyere hold med den hjulvinna. Det endte med at Ahmed(?) ble tilkalt til broren hvor han ble skutt og drept av drapsmannen! Det siste vi ser er at han og datteren spiller fotball.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.