Gå til innhold

Auda...eh,,,MariaBingo.

Anbefalte innlegg

Gjest BurgyBugy
Skrevet

Jeg gjorde en dum ting. Jeg spiller vanligvis litt på sånn enarmede banditter på en sånn MariaBingo. Så klusset jeg litt med informasjonen om meg og har såklart brukt kredittkortet mitt til å spille litt med.

Så er det slik at de som eieren, har funnet ut dette, og stoler ikke på at JEG er eieren fordi informasjonen min ikke stemmer overens med kortdetaljene. Dumme meg!

Nå vil de at jeg skal sende over kopi av kredittkortet, en regning, og enten kjørerkort eller passet for å se om jeg er den jeg sier jeg er og at jeg er eier av kortet, ellers får jeg ikke ut de 7200 kr jeg vant på en enarmet banditt.(og de kan også politianmelde hvis mistankene forsterkes)

Jeg har snakket med deres svenske kontor via epost og jeg vet at dette er en sikker bedrift og de har bekreftet flere ganger at dette blir holdt konfidensielt og viser til Vilkår og Bestemmelser på siden deres hvor dette også bekreftes, og jeg kommer til å sende over kopi av kredittkortet - men kommer til å skjule kontonr på baksiden etc... men det er allikevel skummelt nok.

Men det er ingenting annet jeg kan gjøre, jeg får ikke de 7200 kr og enda verre, de kan politianmelde.

Så, eh ville dere sendt det? Jeg er livredd saken blir politianmeldt hvis ikke.

Skrevet

Jeg ville sendt det ja. Dumt av deg å drive nettspill under falsk navn når det er penger og kreditkort involvert.

Gjest BurgyBugy
Skrevet

Jeg ville sendt det ja. Dumt av deg å drive nettspill under falsk navn når det er penger og kreditkort involvert.

Jeg tenkte virkelig ikke over det, har jo ikke spilt på slikt før.

Alltid vært litt skeptisk til å utgi navn osv, så tenkte jeg skulle ikke gjøre det.

Ser jo nå hvor idiotisk det er, men nå har jeg heldigvis muligheten til å rette opp i det igjen ved å sende over disse dokumentene.

Skal ihvertfall skjule kontonr og cc2 på kortet.

brilleslangen
Skrevet

Send det du. det er jo ikke orginalen de er ute etter, de er jo bare ute etter at du skal bekrefte at du er deg... Og tar du turen innom et lensmannskontor(eller annet offentlig kontor) for å få tatt kopi og får stemplet det med rett kopi, så vet de iallfall at opplysningene på kopien stemmer

Skrevet

Kan du ikke bare be om regning så kan du betale pengene via nettbank? *uerfaren*

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Kan du ikke bare be om regning så kan du betale pengene via nettbank? *uerfaren*

Pssst, hun skriver hun har vunnet 7200,-

Gjest BurgyBugy
Skrevet

Nei, sånn fungerer det ikke.

Skrevet

Pssst, hun skriver hun har vunnet 7200,-

Ah... fulgte ikke helt med...

Skrevet

Nei, sånn fungerer det ikke.

Trodde det var du som skyldte dem penger...

Skrevet

Trodde det var du som skyldte dem penger...

Hovedpoenget er vel også mer at vedkommende har blitt truet med politianmeldelse pga mistanke om kortsvindel... det er litt verre enn å ikke få utbetalig 7500 kroner man har vunnet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...