Gå til innhold

Office 2003 koster hvor mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster Microsoft office 2003 eller 2007 i butikken?? Og kan jeg bruke det når jeg har Vista på pc`n?

Skrevet

Hvorfor gidder du å betale for det? Hvis du vill, kan jeg sende deg en link hvor du kan laste det ned med kode og alt. Det er tross alt derfor man har internett.

Skrevet

Hvorfor gidder du å betale for det? Hvis du vill, kan jeg sende deg en link hvor du kan laste det ned med kode og alt. Det er tross alt derfor man har internett.

Har ikke så veldig mye peiling på sånt, men hvis det går ann så er jo det fint.Alt må være med da, både power point,excel og word.Skal begynne på skole over internett og da kreves Office. HHar ikke lyst til og legge ut mailadressen min her så hvordn gjør du det??

Skrevet

Har ikke så veldig mye peiling på sånt, men hvis det går ann så er jo det fint.Alt må være med da, både power point,excel og word.Skal begynne på skole over internett og da kreves Office. HHar ikke lyst til og legge ut mailadressen min her så hvordn gjør du det??

Hmmm, da vet jeg ikke. Men ta kontakt med noen som har programmet, så kan du kopiere det og bare laste ned en kode.

Det finnes flere steder man kan laste ned fra, men jeg finner ikke igjen sidene nå.

Har du ikke en eller annen nerd du kan spørre?

Skrevet

Hmmm, da vet jeg ikke. Men ta kontakt med noen som har programmet, så kan du kopiere det og bare laste ned en kode.

Det finnes flere steder man kan laste ned fra, men jeg finner ikke igjen sidene nå.

Har du ikke en eller annen nerd du kan spørre?

Du kan forresten sende linken til denne adressen. [email protected]

Gammel mailadresse :-)

Tusen takk.

Skrevet

Du kan forresten sende linken til denne adressen. [email protected]

Gammel mailadresse :-)

Tusen takk.

Jeg skal se hva jeg får tak i, så skal jeg maile deg linken hvis jeg finner den. Kan ikke love noe, men skal prøve.

Det er forresten sikkert mange som har dette programmet som skal starte på utdanningen din, så du får sikkert tak i det uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...