Gjest er d mulig!! Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Sex for fire uker siden, skulle hatt mensen siden da. Går d an å bli gravid så fort?? kan man ta graviditetstest allerede?? 0 Siter
Gjest Bertilsen Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Å bli gravid tar ikke mange minuttene fra parteneren din har utløsning til egget blir befruktet. Graviditets testene er det vel mulig å ta ca når mensen er ventet eller et par dager over. Det står på pakningen. 4 uker er et hav av tid i denne sammenhengen 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Ja, du kan ta graviditetstest nå. Hvis du hadde eggløsning dagen før, samme dag eller 3-4 dager etter dere hadde sex, kan det ha skjedd en befruktning. 0 Siter
Gjest er d mulig!! Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Å bli gravid tar ikke mange minuttene fra parteneren din har utløsning til egget blir befruktet. Graviditets testene er det vel mulig å ta ca når mensen er ventet eller et par dager over. Det står på pakningen. 4 uker er et hav av tid i denne sammenhengen Huff da!! Eller..graviditetstester KAN jo ta feil? Noe galt med mekanikken inni der...? Heh.. Jaja..en dag kan sette alt annet på hodet tydeligvis. 0 Siter
Gjest er d mulig!! Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Ja, du kan ta graviditetstest nå. Hvis du hadde eggløsning dagen før, samme dag eller 3-4 dager etter dere hadde sex, kan det ha skjedd en befruktning. Jeg må jo si jeg håpte på et annet svar... hehe..men da vet jeg det..! Takk for svar;) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Huff da!! Eller..graviditetstester KAN jo ta feil? Noe galt med mekanikken inni der...? Heh.. Jaja..en dag kan sette alt annet på hodet tydeligvis. Graviditetstester er veldig pålitelige, men det hender at de viser negativt, men så er du gravid likvel (hvis du tester veldig tidlig, mye tidligere enn det du gjør nå). Viser den positivt, er du gravid. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Huff da!! Eller..graviditetstester KAN jo ta feil? Noe galt med mekanikken inni der...? Heh.. Jaja..en dag kan sette alt annet på hodet tydeligvis. Graviditetstestene kan vise feil negativt svar, men så og si aldri feil positivt svar. For en graviditet å bli til tar bare akkurat så lang tid som det tar for sædcellen å finne det modne egget. Så hvis du hadde eggløsning og ubeskyttet sex, så er det absolutt mulig at du er gravid. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Det tar ikke mange sekundene å bli gravid... Du kan teste deg og få sikkert resultat 14 dager etter samleiet hvor du muligens ble gravid, så ja, du kan teste nå. 0 Siter
Gjest det var merkelig det! Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Graviditetstester er veldig pålitelige, men det hender at de viser negativt, men så er du gravid likvel (hvis du tester veldig tidlig, mye tidligere enn det du gjør nå). Viser den positivt, er du gravid. Nja, En venninne av meg fikk positiv. Men var ikke gravid. Fikk mensen en uke etterpå. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Nja, En venninne av meg fikk positiv. Men var ikke gravid. Fikk mensen en uke etterpå. Spontanabort. 0 Siter
Gjest var ikke meningen denne gangen Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Spontanabort. ja, det må ha vært det. Hun hadde en positiv og deretter to negativ. selv med morgenurin.. men ingen smerter eller annderledes mens... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.