Gå til innhold

Går det an å bli gravid så raskt??

Anbefalte innlegg

Gjest er d mulig!!
Skrevet

Sex for fire uker siden, skulle hatt mensen siden da.

Går d an å bli gravid så fort?? kan man ta graviditetstest allerede??

Gjest Bertilsen
Skrevet

Å bli gravid tar ikke mange minuttene fra parteneren din har utløsning til egget blir befruktet.

Graviditets testene er det vel mulig å ta ca når mensen er ventet eller et par dager over.

Det står på pakningen.

4 uker er et hav av tid i denne sammenhengen

Skrevet

Ja, du kan ta graviditetstest nå. Hvis du hadde eggløsning dagen før, samme dag eller 3-4 dager etter dere hadde sex, kan det ha skjedd en befruktning.

Gjest er d mulig!!
Skrevet

Å bli gravid tar ikke mange minuttene fra parteneren din har utløsning til egget blir befruktet.

Graviditets testene er det vel mulig å ta ca når mensen er ventet eller et par dager over.

Det står på pakningen.

4 uker er et hav av tid i denne sammenhengen

Huff da!!

Eller..graviditetstester KAN jo ta feil? Noe galt med mekanikken inni der...? Heh..

Jaja..en dag kan sette alt annet på hodet tydeligvis.

Gjest er d mulig!!
Skrevet

Ja, du kan ta graviditetstest nå. Hvis du hadde eggløsning dagen før, samme dag eller 3-4 dager etter dere hadde sex, kan det ha skjedd en befruktning.

Jeg må jo si jeg håpte på et annet svar... hehe..men da vet jeg det..!

Takk for svar;)

Skrevet

Huff da!!

Eller..graviditetstester KAN jo ta feil? Noe galt med mekanikken inni der...? Heh..

Graviditetstester er veldig pålitelige, men det hender at de viser negativt, men så er du gravid likvel (hvis du tester veldig tidlig, mye tidligere enn det du gjør nå).

Viser den positivt, er du gravid.

Skrevet

Huff da!!

Graviditetstestene kan vise feil negativt svar, men så og si aldri feil positivt svar.

For en graviditet å bli til tar bare akkurat så lang tid som det tar for sædcellen å finne det modne egget. Så hvis du hadde eggløsning og ubeskyttet sex, så er det absolutt mulig at du er gravid.

Skrevet

Det tar ikke mange sekundene å bli gravid... Du kan teste deg og få sikkert resultat 14 dager etter samleiet hvor du muligens ble gravid, så ja, du kan teste nå.

Gjest det var merkelig det!
Skrevet

Graviditetstester er veldig pålitelige, men det hender at de viser negativt, men så er du gravid likvel (hvis du tester veldig tidlig, mye tidligere enn det du gjør nå).

Viser den positivt, er du gravid.

Nja, En venninne av meg fikk positiv. Men var ikke gravid. Fikk mensen en uke etterpå.

Skrevet

Nja, En venninne av meg fikk positiv. Men var ikke gravid. Fikk mensen en uke etterpå.

Spontanabort.

Gjest var ikke meningen denne gangen
Skrevet

Spontanabort.

ja, det må ha vært det. Hun hadde en positiv og deretter to negativ. selv med morgenurin.. men ingen smerter eller annderledes mens...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...