Gå til innhold

Venstrehendte

Gjest høyrehendt med venstrehendt barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venstrehendte er mindre intelligente enn høyrehendte.

Skrevet

Jeg er venstrehendt, men føler meg ikke dummere enn folk flest :)

Gjest kålorm
Skrevet

Vi tar igjen det på maaaange andre måter;)

Skrevet

Vi tar igjen det på maaaange andre måter;)

Forklar gjerne nærmere.

Gjest høyrehendt med venstrehendt barn
Skrevet

Enkelte høyrehendte klarer ikke å skjule dumheten sin engang.

;))

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg er ogsà venstrehendt, og mulig jeg er dum ogsà, hehe :-)

Men spiller jeg basket, hàndball, fotball o.l sà bruker jeg hòyresiden. Jeg bruker venstrehànden kun til à skrive og spise med. Ja og skjaere opp mat....

Skrevet

Jeg er ogsà venstrehendt, og mulig jeg er dum ogsà, hehe :-)

Men spiller jeg basket, hàndball, fotball o.l sà bruker jeg hòyresiden. Jeg bruker venstrehànden kun til à skrive og spise med. Ja og skjaere opp mat....

Du er langt fra dum.

Skrevet

Hehe, der var det jammen mange underlige produkter. Sakser er greit nok. Vanlige sakser er jo umulig å bruke med venstre hånd. Og mus til pc er sikkert greit. Men LINJAL til venstrehendte?? Lurer på hva som er annerledes med dem. :o)

Sønnen min er venstrehendt, men klarer seg lenge med helt vanlige blyanter og tannbørster. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Enkelte høyrehendte klarer ikke å skjule dumheten sin engang.

;))

Jølsen er ikke en seriøs person på dette forum. Ville bare si det.

Så du trenger ikke å tenke på å rettferdiggjøre deg for vedkommende;)))

Har også et venstrehendt barn;)

Skrevet

Ja - datteren min minte meg på dette tidligere idag. Hun er den eneste venstrehendte i familien.

Tipper den nettbutikken merket litt pågang etter innslaget på Dagsrevyen.

Gjest kålorm
Skrevet

Hehe, der var det jammen mange underlige produkter. Sakser er greit nok. Vanlige sakser er jo umulig å bruke med venstre hånd. Og mus til pc er sikkert greit. Men LINJAL til venstrehendte?? Lurer på hva som er annerledes med dem. :o)

Sønnen min er venstrehendt, men klarer seg lenge med helt vanlige blyanter og tannbørster. :)

Jeg har mest problem med å skrive i ringpermer, blokker med ringer eller helt innerst på høyre side i en bok.

ellers er litersmål vanskelig da målene står på feil side.

saks har jeg på en forunderlig måte greid å lære meg å bruke høyre hånd på!? ellers er jeg så venstrehendt som det går an å bli.

Det som er litt gøy er at både jeg og mannen er venstrehendte mens barnet vårt er høyrehendt.

Tenker også litt på denne linjalen, det er noe der også, men ble litt usikker å jeg har ikke noen i nærheten heller.

Skrevet

Jølsen er ikke en seriøs person på dette forum. Ville bare si det.

Så du trenger ikke å tenke på å rettferdiggjøre deg for vedkommende;)))

Har også et venstrehendt barn;)

Jeg er blodig seriøs.

Skrevet

'' Men LINJAL til venstrehendte?? Lurer på hva som er annerledes med dem. :o)

''

Hvis du klikker på bildet, så ser du jo det. Tallene går fra høyre mot venstre i steden for fra venstre mot høyre.

Skrevet

Jeg har mest problem med å skrive i ringpermer, blokker med ringer eller helt innerst på høyre side i en bok.

saks har jeg på en forunderlig måte greid å lære meg å bruke høyre hånd på!? ellers er jeg så venstrehendt som det går an å bli.

Det som er litt gøy er at både jeg og mannen er venstrehendte mens barnet vårt er høyrehendt.

Tenker også litt på denne linjalen, det er noe der også, men ble litt usikker å jeg har ikke noen i nærheten heller.

Som sagt: Bare se på bildet på siden dere linker til. Der er jo bilde av linjalen

Skrevet

http://www.lefthandshop.no/index.php?cPath=8_43

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, det var jo vittig;)

Men venstrehendte, er mer kreative og fantasifulle;)))

Skrevet

'' Men LINJAL til venstrehendte?? Lurer på hva som er annerledes med dem. :o)

''

Hvis du klikker på bildet, så ser du jo det. Tallene går fra høyre mot venstre i steden for fra venstre mot høyre.

Aha, det så jeg ikke. :) Ser allikevel ikke heeelt behovet.

Skrevet

Aha, det så jeg ikke. :) Ser allikevel ikke heeelt behovet.

Hehe, nei _det_ er jo en helt annen sak... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...