Gå til innhold

Pop-ups eller virus??

Anbefalte innlegg

Gjest Allviva
Skrevet

Tror pc`en min har fått virus. Har aldri vært plaget av pop-ups før, men nå dukker de opp overalt. Særlig spørsmål om jeg vil ta "kjærlighetstest" eller "Einstein iq-test" Andre som har hørt om dette som virus?

Pc`en jobber også utrolig sent. Bare dette innlegget tok 10 minutter å få sent av gårde og ble avbrutt flere ganger av pop-ups:-(

Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? Har AVG og AD Aware antivirus programmer, men dette er tydeligvis ikke nok..

sort som natta
Skrevet

samme dritten her.ser ut til å være noe på dol,for når jeg er på andre sider funker ting som det skal

Skrevet

Har du sjekka maskinen for spyware?

En reinstallasjon av windows er jo aldri en dum ting å gjøre innimellom. Fjerner alt av virus samtidig.

Gjest Allviva
Skrevet

Har du sjekka maskinen for spyware?

En reinstallasjon av windows er jo aldri en dum ting å gjøre innimellom. Fjerner alt av virus samtidig.

Kan du forsøke å forklare meg hvordan jeg reinstallerer windows eller er det for innviklet?

Skrevet

Kan du forsøke å forklare meg hvordan jeg reinstallerer windows eller er det for innviklet?

Sjekk først om det ligger en innebygd recoverypartisjon på maskina. Sjekk isåfall manualen til pc'n. Da er det som regel bare å trykke på noen knapper i oppstarten, så reinstalleres windows automatisk.

Hvis ikke må du inn med windows cd. Boot fra cd'n og kjør gjennom setupen. Har du flere partisjoner kan det være lurt å legge bakckupen på disse. Installer så windows der du ikke har backupen, normalt C:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...