Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor andel av de du treffer liker du?

Hvor stor andel liker du ikke?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

8

• mrxx

7

• tonie

3

• løvinne71

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest som man roper i skogen...
Skrevet

90% liker jeg, 10% misliker jeg...

Skrevet

Jeg liker de fleste jeg treffer, men så klart noen innimellom som man bare ikke klarer. Heldigvis velger man jo selv hvem man ønsker treffe igjen. ;0)

Hvor stor andel er ikke godt å si.Men jeg har treft utrolig mange nye mennesker i sommer. Kun et kvinnfolk som ikke gav mersmak ;0) (Men det var fordi hun var så frekk i trynet.

Så hun hadde nok problemer med seg selv, og sitt selvbilde.)

Det finnes noe godt i alle mennesker, men det sitter jævlig langt inne på noen ;0)

Skrevet

Det er svært sjelden jeg treffer personer jeg ikke liker. Jeg treffer veldig mange mennesker i løpet av en uke, gjennom jobb, barnas venner, familie, i butikker osv.

Jeg liker kanskje 99% og misliker 1%?

Skrevet

Umiddelbart liker jeg de aller, aller fleste jeg møter. Også etter å ha blitt bedre kjent med personene synes jeg de sympatiske trekkene er fler enn de usympatiske.

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg liker snille folk og folk er stort sett det,men det finnes selvsakt unntak...f,eks er det lærere jeg ikke tåler trynet på.

De vet best liksom,det blir for dumt.

Skrevet

Da er du naiv så det holder. =)

Hvorfor er jeg naiv?

Jeg har en generell positiv innstilling til andre personer, og fokuserer på de positive sidene alle folk har.

For de aller fleste er det heldigvis overskudd på det positive!

Skrevet

Jeg har visst veldig vanskelig for å like folk, og har fått høre at jeg har for høye forventninger til meg selv og andre. Liker kanskje rundt 10%, også misliker jeg ca 10%. Resten er nøytrale ;)

Gjest som man roper i skogen...
Skrevet

Det var et høyt tall...

Jeg liker å tro at folk vil meg vel... forsøker i alle fall å tro det til det motsatte er bevist.

Jeg tror du vil få det mye bedre hvis du har litt større tro på at andre vil deg vel, og at folk der ute stort sett er likandes!

Hva har du å tape på å prøve å møte disse menneksene som sannsynligvis vil deg vel?

Du har garantert en hel del sider og en hel del kunnskap som andre vil sette pris på at du deler med dem.

Se deg litt omkring. Alene her på dol er det mange som "møter" deg på det du kommer med. Ja, folk er til og med både forståelsesfulle og tålmodige. Tenk på det!

Det finnes godhet der ute!

Skrevet

Jeg liker de aller fleste, noen bedre enn andre.

Gjest D*lilith
Skrevet

Kanskje det med lærere har mer å gjøre med roller enn personlighet å gjøre...

Kanskje det.

Skrevet

Vel, jeg mener at flere enn 1% av menneskene er skadelig for en... så i lys av det virker du jo litt naiv på meg. =)

Men det er nå bare sånn jeg er, og sånn du er.

Hvis det var det du ville frem til, så må jeg endre tallene mine.

Har vel knapt møtt på noen mennesker som har vært skadelige på meg, selv om selvfølgelig noen har sagt ting jeg har blitt såret over eller skremt av - men det er svært sbært sjelden.

Tipper at kanskje en promille av de jeg treffer vil ha skadelig innvirkning påmeg - altså en av tusen.

Skrevet

Det var ikke det jeg ville frem til, men om X er skadelige er de man misliker > X.

Jeg mener det er så mye som 10%. Som direkte er skadelige. Kanskje så mye som 50% er mobbere og får deg til å føle deg dårlig.

50% som er mobberer????!!!!

Du har jo et helt forvrengt bilde av menneskene!

Du må prøve å ha en positiv holdning til de du møter, eller så vil du bare lete etter negative ting, og da forsterke det negative inntrykket.

Hvis du begynner med et smil, vil du mest sannsynlig få et smil tilbake, og positvie vibrasjoner kan komme mellom dem du møter og deg!

Gjest J.R.-07
Skrevet

Jeg liker å tro at folk vil meg vel... forsøker i alle fall å tro det til det motsatte er bevist.

Jeg tror du vil få det mye bedre hvis du har litt større tro på at andre vil deg vel, og at folk der ute stort sett er likandes!

Hva har du å tape på å prøve å møte disse menneksene som sannsynligvis vil deg vel?

Du har garantert en hel del sider og en hel del kunnskap som andre vil sette pris på at du deler med dem.

Se deg litt omkring. Alene her på dol er det mange som "møter" deg på det du kommer med. Ja, folk er til og med både forståelsesfulle og tålmodige. Tenk på det!

Det finnes godhet der ute!

Jeg tror også at det finnes mye godhet der ute. Før trodde jeg godt om alle. men gjennom et langt liv har jeg funnet ut at det desverre ikke er slik, har opplevd mye skuffelse av folk. Men sånn er livet:) Tror nok at nå stoler jeg på og virkelig liker ca 50 prosent.

Skrevet

Hm. Jeg synes vel de fleste er greie nok bare jeg slipper å ha så mye med dem å gjøre. Det er bare noen få jeg liker så godt at jeg har lyst til å omgås dem.

Skrevet

Hehe, artig spøk. =P

Hehe, tror ikke det er en spøk. ;)

Skrevet

Jeg liker nesten alle, jeg. Kanskje 5% jeg ikke liker eller noe...

Skrevet

Hehe, tror ikke det er en spøk. ;)

You know me too well.

Skrevet

Jeg liker 5% og misliker 93%. 3% hater jeg.

Hater? Seriøst? Det var da voldsomt. Har de torturert deg eller drept noen av dine kjære? Jeg har ingen anelse om hvordan det føles å hate noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...