Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater? Seriøst? Det var da voldsomt. Har de torturert deg eller drept noen av dine kjære? Jeg har ingen anelse om hvordan det føles å hate noen.

Well aren't we a ray of fucking sunshine!

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

8

• mrxx

7

• tonie

3

• løvinne71

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg liker 5% og misliker 93%. 3% hater jeg.

Dette er jo det samme som de mener om deg her inne det Jølsen. Bortsett fra at jeg tviler på om det er hele 5 % som liker deg.

Skrevet

Dette er jo det samme som de mener om deg her inne det Jølsen. Bortsett fra at jeg tviler på om det er hele 5 % som liker deg.

What the hell? Dust can't talk!? Burde nok blåse litt hardere gjennom, så kanskje det hjelper.

Det er ganske vanskelig å ta noe av det du skriver på alvor, når du sitter der og tar en Manson.

Skrevet

What the hell? Dust can't talk!? Burde nok blåse litt hardere gjennom, så kanskje det hjelper.

Det er ganske vanskelig å ta noe av det du skriver på alvor, når du sitter der og tar en Manson.

Hehe, så du mener at jeg tar feil? Søk på Jølsen så får du opp ganske mange innlegg som sier litt om hvor godt du er likt:-)

Skrevet

Hehe, så du mener at jeg tar feil? Søk på Jølsen så får du opp ganske mange innlegg som sier litt om hvor godt du er likt:-)

Men hvorfor forteller du meg dette? Jeg gir jo strengt talt faen da. Blir liksom litt merkelig. Jeg driver og ser på Peep Show jeg nå, så send meg en melding hvis det dukker opp noe spennende.

Skrevet

Men hvorfor forteller du meg dette? Jeg gir jo strengt talt faen da. Blir liksom litt merkelig. Jeg driver og ser på Peep Show jeg nå, så send meg en melding hvis det dukker opp noe spennende.

Hehe, det er jo det som er litt artig, fordi normale folk tar litt hensyn til sine omgivelser, du liker heller ikke at alle oppfører seg dårlig mot deg, du kan selvsagt påstå noe annet, men hvis alle dine nærmerste gjorde det som ble du ganske alene.

Men jeg regner ikke med at du, som mangler totalt det meste, skal forstå det. Det også er ganske fornøyerlig at du står der som et annet brødhue.

Skrevet

Jeg tror nok at jeg liker de aller fleste, men det betyr ikke at jeg slipper alle innpå meg, det er ikke alle jeg vil være gode kamerater med.

Men jeg synes ikke nødvendigvis at de er rare eller at jeg misliker dem, bare registrerer at vi er ulike og derfor ikke passer så godt sammen.

Men de som virkelig er ufyselig mot meg gir jeg klart uttrykk for hva jeg mener om, jeg lar meg ikke pille på nesen og er ganske klar i talen hvis det er nødvendig.

Hatet noen har jeg aldri gjort, men jeg har ikke noe problemer med det heller hvis noen skulle finne på å virkelig gjøre noe galt mot meg eller mine. Men de kom neppe til å slippe billig unna.

Skrevet

Hehe, det er jo det som er litt artig, fordi normale folk tar litt hensyn til sine omgivelser, du liker heller ikke at alle oppfører seg dårlig mot deg, du kan selvsagt påstå noe annet, men hvis alle dine nærmerste gjorde det som ble du ganske alene.

Men jeg regner ikke med at du, som mangler totalt det meste, skal forstå det. Det også er ganske fornøyerlig at du står der som et annet brødhue.

Gratulerer, etter mye om og men fikk du endelit hjelp til å komponere en passende setning, som forøvrig var både kjedelig og uinteressant.

Som sagt, jeg gir faktisk faen i folk jeg ikke har noe med å gjøre, og jeg mangler absolutt ingenting. I've got it all, kjendisstatus, egen business, familie og venner!

Brødhue? Hehe, sure! Money talks, og det er sjelden brødhuer ligger på dette nivået.

Det som er morsomt, er at du, en lavmålsperson uten særlig ferdigheter, gidder å bry deg med oss celebre :-)

Jeg tror vi skal si oss ferdig med denne tåpelige diskusjonen nå, siden du tydeligvis ikke klarer å utrette noe som vekker interesse.

Good luck, cocknob! :-)

Skrevet

Gratulerer, etter mye om og men fikk du endelit hjelp til å komponere en passende setning, som forøvrig var både kjedelig og uinteressant.

Som sagt, jeg gir faktisk faen i folk jeg ikke har noe med å gjøre, og jeg mangler absolutt ingenting. I've got it all, kjendisstatus, egen business, familie og venner!

Brødhue? Hehe, sure! Money talks, og det er sjelden brødhuer ligger på dette nivået.

Det som er morsomt, er at du, en lavmålsperson uten særlig ferdigheter, gidder å bry deg med oss celebre :-)

Jeg tror vi skal si oss ferdig med denne tåpelige diskusjonen nå, siden du tydeligvis ikke klarer å utrette noe som vekker interesse.

Good luck, cocknob! :-)

*lol*....du prøver og prøver Jølsen, men du får det ikke helt til:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Tipper mattelæreren tilhørte sistnevnte kategori ;)

Skrevet

*lol*....du prøver og prøver Jølsen, men du får det ikke helt til:-)

Uff sier jeg bare, uff :-)

Skrevet

Uff sier jeg bare, uff :-)

Det er fornøyelig når du ser hvordan du oppfører deg her og fortsatt mener at du ikke mangler noe, hehe.

Skrevet

Tipper mattelæreren tilhørte sistnevnte kategori ;)

Hehe, godt poeng.

Skrevet

En slik prosentfordelig sier vel mest om deg selv?

Derfor ville antagelig du havnet i mitt midretall, hvor prosent- fordelingen er det motsatte av din..

Skrevet

Jeg tror nok at jeg liker de aller fleste, men det betyr ikke at jeg slipper alle innpå meg, det er ikke alle jeg vil være gode kamerater med.

Men jeg synes ikke nødvendigvis at de er rare eller at jeg misliker dem, bare registrerer at vi er ulike og derfor ikke passer så godt sammen.

Men de som virkelig er ufyselig mot meg gir jeg klart uttrykk for hva jeg mener om, jeg lar meg ikke pille på nesen og er ganske klar i talen hvis det er nødvendig.

Hatet noen har jeg aldri gjort, men jeg har ikke noe problemer med det heller hvis noen skulle finne på å virkelig gjøre noe galt mot meg eller mine. Men de kom neppe til å slippe billig unna.

I utgangspunktet liker jeg de fleste intill det motsatte evt. er bevist.

Jeg prøver å se det positive i nye bekjentskaper, og det er svært sjelden jeg opplever å direkte mislike noen...

Jeg kommer heller ikke på en eneste person jeg kan si at jeg hater.

Skrevet

Det er fornøyelig når du ser hvordan du oppfører deg her og fortsatt mener at du ikke mangler noe, hehe.

Det er vel en smakssak. Jeg bryr meg kun om hva som skjer i det virkelige liv. Det er fornøyelig det :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg pleier ikke umiddelbart ta stilling til om jeg liker folk jeg treffer.

Med mindre de sier eller gjør noe påfallende får jeg en oppfatning om dét først når vi er blitt litt kjent.

Er derfor nokså nøytral til de fleste jeg treffer, men mener jeg har en positiv innstilling, og det er ganske sjelden jeg treffer folk jeg ikke liker.

Skrevet

Jeg er en ganske god menneskekjenner tror jeg..., Vanligvis stemmer førsteinntrykket med det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha blitt kjent med personen.

Det er svært sjelden jeg treffer folk jeg ikke liker! Hvis jeg derimot skulle krevd at folk var lik meg, så hadde jeg sikkert mislikt flere. Jeg setter pris på folk som er forskjellige fra meg, for de lærer jeg mer av :)

Jeg tror jeg kan si at jeg liker 99,99 prosent av de menneskene jeg møter.

Skrevet

Vanligvis kan det være nyttig å se på seg selv først. På seg selv kjenner man andre ;)

Skrevet

Vel, jeg mener at flere enn 1% av menneskene er skadelig for en... så i lys av det virker du jo litt naiv på meg. =)

Men det er nå bare sånn jeg er, og sånn du er.

Jeg tror du har mange tidligere negative erfaringer som påvirker hvordan du oppfatter andre mennesker.

I min omgangskrets er det enkelte som har endel psykiske problemer. Felles for dem alle er at de har lett for å mislike folk. De misliker folk som ikke slikker dem opp etter ryggen, men som faktisk er veldig hyggelige ;)

Jeg mener at grunnen til at enkelte misliker mange, er at de selv sliter med diverse problemer....

Man blir, av andre mennesker, møtt slik man selv møter dem:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...