Gå til innhold

Tannbehandling i Praha


Gjest Tannfeen til ......

Anbefalte innlegg

Gjest Tannfeen til ......

Har hørt at det er mye billigere der. Nå skal en venninne av meg til Praha tilfeldigvis - og hun har vært plaget med tennene og kom på at hu kanskje skulle få seg en tannlegetime der? Kan det ordnes sånn i siste liten? Ser noen byråer tilbyr reise og overnatting og tannbehandling for en rimelig penge, men hun har altså både reisen og oppholdet og skal kun ha tannbehandlingen. Hvordan kommer hun i kontakt med en tannklinikk der selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Tannfeen til ......

Hun fikk det ordnet, fant en tannlege via internett og kontaktet han da hun kom til Praha :) Veldig hyggelig og flink tannlege, amerikansk visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Lucien1365381198

Hun fikk det ordnet, fant en tannlege via internett og kontaktet han da hun kom til Praha :) Veldig hyggelig og flink tannlege, amerikansk visstnok.

Hvordan var kvaliteten på arbeidet? Var dere fornøyd med resultatet? Og til sist - hvor finner jeg adresse mm. til denne tannlegen i Praha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange flinke tannleger der som her, problemet oppstår jo dersom man får plager i etterkant, eller ikke er fornøyd. Da står du helt på egne bein i forhold til å klage, og må du reise ned igjen blir vel det også for egen regning?

Vel er behandlingen billigere i utgangspunktet, men jeg ville ikke tatt sjangsen, all den tid det kan bli grunn til å klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tannfeen til .....

Hvordan var kvaliteten på arbeidet? Var dere fornøyd med resultatet? Og til sist - hvor finner jeg adresse mm. til denne tannlegen i Praha?

Jeg spurte henne nå, hun husker ikke helt, men søk på American Dental på google, så finner du dem. Hun var veldig fornøyd med både resultat og service.

Veldig kjekk tannlege forresten hehe :)

Men hun fikk ikke gjort seg helt ferdig pga tid og penger...

hun har et problem med at nervene på tennene er på utsiden av tanna - eller noe sånt i den dur.. Hun har en tannlege i Norge, men hun er frekk og bare avviser henne,

hun skulle få fikset noen fyllinger, men det gadd ikke den norske tannlegen.

Det gjorde derimot den amerikanske tannlegen som byttet ut alle fyllingene og det var han som påviste problemet hennes med tannervene. Det er nok derfor hun er plaget av sterk ising i tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucien1365381198

Jeg spurte henne nå, hun husker ikke helt, men søk på American Dental på google, så finner du dem. Hun var veldig fornøyd med både resultat og service.

Veldig kjekk tannlege forresten hehe :)

Men hun fikk ikke gjort seg helt ferdig pga tid og penger...

hun har et problem med at nervene på tennene er på utsiden av tanna - eller noe sånt i den dur.. Hun har en tannlege i Norge, men hun er frekk og bare avviser henne,

hun skulle få fikset noen fyllinger, men det gadd ikke den norske tannlegen.

Det gjorde derimot den amerikanske tannlegen som byttet ut alle fyllingene og det var han som påviste problemet hennes med tannervene. Det er nok derfor hun er plaget av sterk ising i tennene.

Tusen takk-skal google den amerikanske tannlegen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...