Gå til innhold

Muskelsmerter.

Anbefalte innlegg

Gjest Muskelvondt
Skrevet

En lege jeg var hos for en tid tilbake, mener at noen fryktelige ryggsmerter jeg har skyldest muskelspanninger.MR viser at alt er fint ,så det stemmer sikkert. Men er det vanlig at muskelspenninger er såååå vondt? Andre som har det? Effektiv behandling? Takknemlig for svar!

Mvh

Skrevet

Kiropraktor har alltid fungert best på meg - og ja det kan være ekstremt smertefullt.

Skrevet

Sliter med akkurat samme problemet som deg. Har kjempevondt i nakke, skuldre og rygg. Ikke bare stivhet, men også smerter innvendig. Men regner med det bare er muskulært og har latt det gå litt tid. Er bedre nå. Så ja, det kan nok være muskulært.

Skrevet

Ja, muskelsmerter i ryggen kan være sykt, sykt vondt.

Jeg har hatt god effekt av stabiliseringstrening og manuell terapi. Og 600 mg Ibux når smertene er som verst.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja, det er helvetes vondt!

Jeg går jevnlig hos fysioterapi med fokus på mobiliseringstrening, strekke og tøye øvelser, samt behandling.

Og som flyfly, 600 mg + 1000 mg paracet når det er for ille, men det er ingen varig løsning!

hidi, the scorpion
Skrevet

Muskelsmerter kan være skikkelig vondt, ja!!!

Du må gå til en god fysioterapeut, og få massert og øve på å trene musklene opp igjen;)

Eneste som virker!

Lykke til;))

Gjest Muskelspenninger
Skrevet

Ja, muskelsmerter i ryggen kan være sykt, sykt vondt.

Jeg har hatt god effekt av stabiliseringstrening og manuell terapi. Og 600 mg Ibux når smertene er som verst.

Da er det kanskje vanlig/normalt at ryggen "låser" seg gang på gang om natta også? Kan ikke ligge i en seng,sitter /ligger i en god stol om nettene:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...