Gå til innhold

1 årsgave til kjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest ny i kjærlighetslivet
Skrevet

Dette er min første seriøse og langvarige forhold. Vi er begge i midten av 20-årene og har om et par uker vår 1 årsdag.

Hva i all verden gir man en mann i 1 årsgave?

Skrevet

Hm, voksne folk i seriøse forhold trenger ikke å gi hverandre 1-årsgave...

Han syns sikkert det greieste er om dagen forbigår i stillhet. ;)

Skrevet

Hm, voksne folk i seriøse forhold trenger ikke å gi hverandre 1-årsgave...

Han syns sikkert det greieste er om dagen forbigår i stillhet. ;)

Både jeg og han synes det er en fin ting å gjøre.

Skrevet

Både jeg og han synes det er en fin ting å gjøre.

Slips, parfyme, kinobilletter, gavekort på ut-og-spise, deg selv pakket inn i rød sløyfe, ny sexy boxer...

Skrevet

Synes det hørtes kjempekoselig ut jeg! :o)

Selv forlovet vi oss på tiden rundt 1-årsdagen... ;o)

En cd han ønsker seg? En bok om noe han er interessert i? Noe nytt fiskeutstyr eller annet sportsutstyr / turutstyr om han er interessert i sånt? Ikke noe stort og dyrt synes jeg, men en koselig ting som viser at du er glad i ham. :o)

Skrevet

Hvorfor gjøre det så komplisert? Du vekker han med en blow job og et smilende "gratulerer med dagen!"

Skrevet

Synes det hørtes kjempekoselig ut jeg! :o)

Selv forlovet vi oss på tiden rundt 1-årsdagen... ;o)

En cd han ønsker seg? En bok om noe han er interessert i? Noe nytt fiskeutstyr eller annet sportsutstyr / turutstyr om han er interessert i sånt? Ikke noe stort og dyrt synes jeg, men en koselig ting som viser at du er glad i ham. :o)

Jeg tenkte på noe som varer og/eller kan være litt symbolskt.

Jeg har tenkt på et alternativ til slips (for det hater han), eller en fin boks, med ting inni som minner oss om ting vi har gjort i lag

:-)

Høres kanskje utrolig klisje-aktig ut, men jeg synes sånne ting er veldig fint.

Skrevet

Hvorfor gjøre det så komplisert? Du vekker han med en blow job og et smilende "gratulerer med dagen!"

Det kan nok også forekomme;-)

Skrevet

Jeg tenkte på noe som varer og/eller kan være litt symbolskt.

Jeg har tenkt på et alternativ til slips (for det hater han), eller en fin boks, med ting inni som minner oss om ting vi har gjort i lag

:-)

Høres kanskje utrolig klisje-aktig ut, men jeg synes sånne ting er veldig fint.

Vi ble sammen like før bursdagen til kjæresten min så til bursdagen sin året etter, altså rundt 1-årsdagen vår, fikk han en scrapbook av meg der jeg hadde limt inn bilder fra våre 10 første mnd sammen, dekorert og pyntet og stått i. :o) Han ble kjempeglad for den!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...