Gjest ny i kjærlighetslivet Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Dette er min første seriøse og langvarige forhold. Vi er begge i midten av 20-årene og har om et par uker vår 1 årsdag. Hva i all verden gir man en mann i 1 årsgave? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hm, voksne folk i seriøse forhold trenger ikke å gi hverandre 1-årsgave... Han syns sikkert det greieste er om dagen forbigår i stillhet. 0 Siter
Gjest ny i kjærlighetslivet Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hm, voksne folk i seriøse forhold trenger ikke å gi hverandre 1-årsgave... Han syns sikkert det greieste er om dagen forbigår i stillhet. Både jeg og han synes det er en fin ting å gjøre. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Både jeg og han synes det er en fin ting å gjøre. Slips, parfyme, kinobilletter, gavekort på ut-og-spise, deg selv pakket inn i rød sløyfe, ny sexy boxer... 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Synes det hørtes kjempekoselig ut jeg! ) Selv forlovet vi oss på tiden rundt 1-årsdagen... ;o) En cd han ønsker seg? En bok om noe han er interessert i? Noe nytt fiskeutstyr eller annet sportsutstyr / turutstyr om han er interessert i sånt? Ikke noe stort og dyrt synes jeg, men en koselig ting som viser at du er glad i ham. ) 0 Siter
nick Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Hvorfor gjøre det så komplisert? Du vekker han med en blow job og et smilende "gratulerer med dagen!" 0 Siter
Gjest ny i kjærlighetslivet Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Synes det hørtes kjempekoselig ut jeg! ) Selv forlovet vi oss på tiden rundt 1-årsdagen... ;o) En cd han ønsker seg? En bok om noe han er interessert i? Noe nytt fiskeutstyr eller annet sportsutstyr / turutstyr om han er interessert i sånt? Ikke noe stort og dyrt synes jeg, men en koselig ting som viser at du er glad i ham. ) Jeg tenkte på noe som varer og/eller kan være litt symbolskt. Jeg har tenkt på et alternativ til slips (for det hater han), eller en fin boks, med ting inni som minner oss om ting vi har gjort i lag :-) Høres kanskje utrolig klisje-aktig ut, men jeg synes sånne ting er veldig fint. 0 Siter
Gjest ny i kjærlighetslivet Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Hvorfor gjøre det så komplisert? Du vekker han med en blow job og et smilende "gratulerer med dagen!" Det kan nok også forekomme;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Jeg tenkte på noe som varer og/eller kan være litt symbolskt. Jeg har tenkt på et alternativ til slips (for det hater han), eller en fin boks, med ting inni som minner oss om ting vi har gjort i lag :-) Høres kanskje utrolig klisje-aktig ut, men jeg synes sånne ting er veldig fint. Vi ble sammen like før bursdagen til kjæresten min så til bursdagen sin året etter, altså rundt 1-årsdagen vår, fikk han en scrapbook av meg der jeg hadde limt inn bilder fra våre 10 første mnd sammen, dekorert og pyntet og stått i. ) Han ble kjempeglad for den! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.