Gjest haster litt Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Jeg leter etter et program eller nettside jeg brukte en gang - som var gratis - til å lage et A4 siders ark med en innbydelse. Jeg kunne putte inn flere fotos og tekst. I tillegg kunne jeg velge mellom mange maler med bakgrunn (blomster, fotografier osv). Det var ikke fotoknudsen el.likn, det var mye mer avanserte bakgrunner. Noen som vet om en liknende nettsted eller gratisprogram? 0 Siter
Gjest haster litt Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Det var sånn som jeg kunne printe ut etterpå altså. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Photoshop. Ikke akkurat gratis da. 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Ikke akkurat gratis da. Jeg betalte ikke en dritt for mitt. Betaler aldri noe for dataprogrammer, laster de ned med kode. Det burde du også gjøre, det er det man har nedlastingsmuligheter for. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Jeg betalte ikke en dritt for mitt. Betaler aldri noe for dataprogrammer, laster de ned med kode. Det burde du også gjøre, det er det man har nedlastingsmuligheter for. Stjeleri har jeg ikke sanen for. 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Stjeleri har jeg ikke sanen for. Ditt problem. Jeg laster ned alle programmer fra nett, betaler ikke en dritt for det, og har tenkt å fortsette med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.