Gjest Snart i Hellas Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Nå som sommeren er på hell så kunne det være at noen forretninger selger unna solkremlageret. Er det noen der ute som har observert noen forretninger som selger solkremer billig? 0 Siter
Gjest god tur Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Har ikke sett det, men du, siden du skal til Hellas, så skal du kanskje innom Gardermoen en tur først, i parfymeriet der så finner du en som heter P20 (kun der du får kjøpt den), den smører du deg inn med på morgenen, den holder heeeeeele dagen samme hvor mye du bader. Kjøpte med oss den da vi var på Kreta i vår, vi var der en uke, og holdt for familien vår (2 voksne og 2 barn), jeg smurte meg i tillegg litt sånn midt på dagen for sikkerhetsskyld da jeg har så lett for å bli solbrent. Den var helt fantastisk. Litt dyr, kostet vel ca 250 kr, men vel verdt pengene. 0 Siter
rose23 Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 cubus!!!! Jeg også skal til hellas. Drar søndag :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.