Gå til innhold

Huff, så tragisk!

Anbefalte innlegg

Gjest Fast doler
Skrevet

Med dette drapet som har skjedd på Storo i samme hus som jeg hadde min første hybel da jeg kom til oslo for 21 år siden.

*Grøss*

Skrevet

Skjer hele tiden. Kommer ikke unna sånt lenger. Vet du hva som var motivet forresten?

Gjest Fast doler
Skrevet

Skjer hele tiden. Kommer ikke unna sånt lenger. Vet du hva som var motivet forresten?

Nei, det vet jeg ikke. Ser at det har blitt en kommunalbolig i dag. Det var det ikke den gangen. Så da slapp ihverfall huseierne som jeg hadde den gangen og oppleve dette. Det var godt.

Skrevet

Bodde du der da de bygde barnehagen "vår" tvers over gata? Den er 19 år i disse dager.

Det var snakk om at det huset skulle overtas av barnehagen og bli småbarnsavd. for 8-9 år siden, men det ble ikke noe av - eieren ville seksjonere, og jeg trodde det ble solgt. Nå har det tydeligvis vært brukt av kommunen.

Enig i at sånt er tragisk, uansett hvor det skjer.

Gjest Fast doler
Skrevet

Bodde du der da de bygde barnehagen "vår" tvers over gata? Den er 19 år i disse dager.

Det var snakk om at det huset skulle overtas av barnehagen og bli småbarnsavd. for 8-9 år siden, men det ble ikke noe av - eieren ville seksjonere, og jeg trodde det ble solgt. Nå har det tydeligvis vært brukt av kommunen.

Enig i at sånt er tragisk, uansett hvor det skjer.

Jeg bodde der i 1987. Tror det ble barnehage der en kort stund etter. Jeg bodde der ikke så veldig lenge.

Jeg bodde i første etasje. Delte leilighet med to venninner. Huseierne bodde i andre etasje.

De har nok flyttet derifra for lenge siden.

Skrevet

Jeg bodde der i 1987. Tror det ble barnehage der en kort stund etter. Jeg bodde der ikke så veldig lenge.

Jeg bodde i første etasje. Delte leilighet med to venninner. Huseierne bodde i andre etasje.

De har nok flyttet derifra for lenge siden.

Barnehagen åpnet i 1989 for nøyaktig 19 år siden.

Omtrent eneste gang jeg har hatt kjempeflaks - barnehageforbundet jeg var støttemedlem i av idealistiske og "politiske" årsaker, bygde i vår bydel ett år før jeg fikk første barn. Håper de skal feire jubileet neste år.

Det er sjelden det skjer noe i den gata, for å si det sånn.

Gjest Fast doler
Skrevet

Barnehagen åpnet i 1989 for nøyaktig 19 år siden.

Omtrent eneste gang jeg har hatt kjempeflaks - barnehageforbundet jeg var støttemedlem i av idealistiske og "politiske" årsaker, bygde i vår bydel ett år før jeg fikk første barn. Håper de skal feire jubileet neste år.

Det er sjelden det skjer noe i den gata, for å si det sånn.

Da vet jeg hvilket område du bor i også. Du vet jo hvor jeg bor:-)

Jeg hadde flyttet derifra for 19 år siden, så den barnehagen vet jeg ingenting om.

Jeg husker bare at husverten snakket om at hun hadde lyst til å starte familiebarnehage i samme etasje som jeg bodde i, men om det noen gang ble noe av, vet jeg ikke.

Det er et koselig boliområde og det er ekkelt å tenke på at det har skjedd et drap i det samme huset som jeg bodde i nå.

Rart og se bilder huset og plena vi satt og solte oss på, og tenke på at det kanskje skjedde inne på "mitt" soverom.

2 barn på 1 og 5 år. Dypt tragisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...