Gå til innhold

Støvsamlere

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma
Skrevet

Hva gjør dere der ute med pyntegjenstander som samler støv?

Har noen glass fra Orrefors (Sverige), de er håndmalt og dekorative, men nå har jeg tørket støv av de i 12 år....

Får meg ikke til å kaste de.

Hva gjør dere der ute med slikt?

Skrevet

Gir det til gjenbruksbutikken på den lokale søppelfyllinga.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Glass? Kan du ta de i bruk og drikke av de? Jeg mener, før du evt kaster de?

Tvillingmamma
Skrevet

Glass? Kan du ta de i bruk og drikke av de? Jeg mener, før du evt kaster de?

Er litt sånne spesielle pynteglass, håndmalte, må vaskes for hånd... og vi har mye andre fine glass til slikt drikke.

Skrevet

Jeg har blitt knallhard i det siste og har kastet med hard hånd. Har ikke savnet noe av det jeg har kastet. Hvis du synes det er for galt å kaste så lever til Fretex / annen bruktbutikk / loppis.

Skrevet

Jeg pleier å ligge slikt i boden fordi jeg ikke klarer å kaste det, hehe, men går det ikke an å gi te noe sånn bruktbutikk eller noe da!?

Skrevet

Når jeg får større plass, skal jeg ha et glasskap hvor jeg kan ha alle støvsamlerene som jeg ikke vil kaste i.

Gjest Elextra
Skrevet

Vi har gitt en hel del til loppemarkeder og Fretex.

Har en del gamle ting jeg ikke klare å kaste - de står i kasser på loftet.

Liker ikke støvsamlere og har ikke pyntegjenstander stående fremme, bortsett fra et fat eller to, forresten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...