Tvillingmamma Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Hva gjør dere der ute med pyntegjenstander som samler støv? Har noen glass fra Orrefors (Sverige), de er håndmalt og dekorative, men nå har jeg tørket støv av de i 12 år.... Får meg ikke til å kaste de. Hva gjør dere der ute med slikt? 0 Siter
birdie Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Gir det til gjenbruksbutikken på den lokale søppelfyllinga. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Glass? Kan du ta de i bruk og drikke av de? Jeg mener, før du evt kaster de? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 17. august 2008 Forfatter Skrevet 17. august 2008 Glass? Kan du ta de i bruk og drikke av de? Jeg mener, før du evt kaster de? Er litt sånne spesielle pynteglass, håndmalte, må vaskes for hånd... og vi har mye andre fine glass til slikt drikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Jeg har blitt knallhard i det siste og har kastet med hard hånd. Har ikke savnet noe av det jeg har kastet. Hvis du synes det er for galt å kaste så lever til Fretex / annen bruktbutikk / loppis. 0 Siter
j83! Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Jeg pleier å ligge slikt i boden fordi jeg ikke klarer å kaste det, hehe, men går det ikke an å gi te noe sånn bruktbutikk eller noe da!? 0 Siter
Sofline Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Når jeg får større plass, skal jeg ha et glasskap hvor jeg kan ha alle støvsamlerene som jeg ikke vil kaste i. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Vi har gitt en hel del til loppemarkeder og Fretex. Har en del gamle ting jeg ikke klare å kaste - de står i kasser på loftet. Liker ikke støvsamlere og har ikke pyntegjenstander stående fremme, bortsett fra et fat eller to, forresten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.