Gå til innhold

Kan jeg skrive dette?

Anbefalte innlegg

Gjest utgiftspost
Skrevet

Jeg skal skrive på engelsk

“slik at vi kan få en bedre oversikt over hvor mye denne posten utgjør” og med post snakker jeg om en utgiftspost.

Kan jeg si:

”In order to have a better overview as to how much this post constitutes”

Egentlig er det begrepet “post” jeg lurer på, altså om jeg kan bruke det samme på engelsk?

Gjest Elextra
Skrevet

Uten at jeg er helt sikker ville jeg heller brukt "item".

Gjest utgiftspost?
Skrevet

Uten at jeg er helt sikker ville jeg heller brukt "item".

Det blir nok ikke helt riktig det heller. Denne posten jeg refererer til er mange kostnader under en post, om du skjønner

Gjest Elextra
Skrevet

Det blir nok ikke helt riktig det heller. Denne posten jeg refererer til er mange kostnader under en post, om du skjønner

Ok, tror uansett ikke det er direkte feil å bruke "post", men om det er det helt korrekte vet jeg ikke.

Gjest utgiftspost
Skrevet

Ok, tror uansett ikke det er direkte feil å bruke "post", men om det er det helt korrekte vet jeg ikke.

Jeg kan alterntivt skrive "how much these expenses constitute"

men jeg er litt usikker

Gjest utgiftspost
Skrevet

Jeg tror jeg skaø bruke "expense account" jeg. Tror det er det beste

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tror jeg skaø bruke "expense account" jeg. Tror det er det beste

Evt. "item of expenditure" eller "post of expenditure".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...