Gå til innhold

Effektiv tannbehandling i utlandet?!


Gjest wsi

Anbefalte innlegg

Hei Lillian:) Jeg skriver til deg i håp om å få litt gode tips og råd. Jeg er en 31 år gml ung kvinne som de siste 10 årene har hatt mye tannproblemer.Den senere tid er det konkludert at problemene stammer fra de to tette svangerskapene jeg hadde i 95 og 97. Etter 97 begynte problemene. .jeg fikk hull i tennene hele tiden,og har hatt veldig mye tannverk. .noe jeg ikke unner noen. .det har vært forferdelig å slite med dette.Jeg har hatt mange tannlegebehandlinger,men jeg synes behandlingene går fryktelig sent,og man må alltid vente lenge på ny tannlegetime etter å ha fikset kanskje en tann av mange den dagen.Det siste året er jeg blitt henvist til spesialist,og det er jeg glad for.Jeg merker at jeg får mer effektiv og bra behandling.Samtidig har han gitt meg mye råd om hvordan behandle tennene mine,og fortalt meg mye om pusseteknikk og ulike matvarer,og hva de gjør med tennene.Jeg har selvfølgelig praktisert dette,og merker absolutt resultater.Men samtidig har jeg tross alt hatt tannproblemer i 10 år.Jeg mangler veldig mange tenner,fordi min forrige tannlege har trukket disse.Jeg har jeg har 5 tenner igjen fremme,oppe i munnen,og nede har jeg 5 råtne tannstubber igjen som ikke er trukket enda.Disse ligger langt bak i munnen vel å merke,så de syns heldigvis ikke.I helgen fikk jeg tannbyll der,og etter mye slit gjennom legevakten,fikk jeg endelig kontakt med fastlegen min, som skar hull på byllen så betennelsen fikk komme ut.Disse tingene er jeg så fryktelig lei nå. .jeg har hatt alle typer tannverk i 10 år,går alltid med Ibux i vesken i frykt for å få vondt når som helst.Og sist,men IKKE MINST. .jeg er så trøtt og lei av å ikke kunne slappe av og amile med hele meg!!Le høyt og være meg selv!Dette har gått så utrolig mye ut over selvtillitten min,at jeg orker det ikke lengre.Alt jeg ønsker nå er å kvitte meg med disse problemene så fort som mulig.Er så lei av at det tar så lang tid alt.Nå leter jeg etter et sted,hvor som helst i verden,hvor jeg kan reise for å få effektiv behandling.Leste nettopp om et sted i Budapest med mange spesialister fra hele verden,som lager pakkereiser til deg,og ordner det meste på en uke. .har du hørt om slike steder?Finnes det klinikker et sted i verden som tar inn pasienter,og som ordner alle problemene på en uke?Det er nemlig drømmen min.koste hva det koste må. . .håper inderlig på svar. .mvh trøtt og lei:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...