Gå til innhold

Hjelp - bryllupsantrekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må i bryllup i september og må dermed ha antrekk... Urk. Jeg trenger hjelp til å finne noe jeg kan bestille på nettet, om noen gidder. Jeg bor i England.

Ingenting kortere enn til knærne er aktuelt, jeg -må- også dekke til overarmene fullstendig (nesten ned til albuene). Dette på grunn av stygge arr.

Jeg har forholdsvis smale hofter, men ganske rund mage. Er i midten av tjue-årene, for de som ikke vet det. Bruker størrelse 44 (16 i britiske størrelser). Skulle gjerne hatt en kjole/skjørt og topp som passer til min kroppsform og er passende for en slik anledning.

Skrevet

Sjekk på Monsoon, du som er i det rette landet. ;)

Og eBay for å evt få samme kjole billigere...

Skrevet

Sjekk på Monsoon, du som er i det rette landet. ;)

Og eBay for å evt få samme kjole billigere...

Takk for tipset :)

Her var det mye pent, men ingen kjoler jeg synes passer mine særs spesielle behov. Man kan vel ikke ha på en mørk kjole i et bryllup? Eller kan man?

Skrevet

Tunika er flott. Så tar du et sort langt skjørt nedentil, da blir du så fin atte :) Ville valgt brun av disse fargene, men se selv.

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?productId=189980&zanpid=1143298413308155905

Jeg synes ikke det ble pyntet nok, tror jeg må ha noe penere, da mestparten av bryllupet foregår på kvelden.

Langt skjørt er kanskje også litt merkelig med tanke på min alder? Med mindre jeg går for en lang kjole.

Gjest Elextra
Skrevet

Her var det mye pent, men ingen kjoler jeg synes passer mine særs spesielle behov. Man kan vel ikke ha på en mørk kjole i et bryllup? Eller kan man?

Joda, man kan godt ha mørk kjole i bryllup. Tidligere skulle man ikke ha sort, men nå er det vanlig.

Skrevet

Du kan vel freshe opp den mørke kjolen med noe? Hårpynt, veske, sko, brosje, belte, sjal i en frisk farge?

Gjest Elextra
Skrevet

Tunika er flott. Så tar du et sort langt skjørt nedentil, da blir du så fin atte :) Ville valgt brun av disse fargene, men se selv.

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?productId=189980&zanpid=1143298413308155905

Der er jeg uenig med deg.

Synes ikke det passer med tunika over langt skjørt, og synes også tunikaen du viser til er altfor hverdagslig.

Men det spørs jo selvsagt på typen bryllup - på en vennefest ville det sikkert vært ok :-).

Gjest Elextra
Skrevet

Kjole i empireform kan være aktuelt. Faren er at man _kan_ se gravid ut - viktig med godt snitt/fall.

Ser ellers for meg andre typer kjoler som kunne være aktuelle, men vanskelig å forklare og har dessverre ikke linker.

Skrevet

Kjole i empireform kan være aktuelt. Faren er at man _kan_ se gravid ut - viktig med godt snitt/fall.

Ser ellers for meg andre typer kjoler som kunne være aktuelle, men vanskelig å forklare og har dessverre ikke linker.

Takk for tipset :) Tror vi tenker i samme baner. Jeg tenker nå at jeg nok må ta meg en tur i butikker for å prøve før jeg kjøper. Pynteantrekk er litt vanskeligere enn en genser.

Skrevet

Joda, man kan godt ha mørk kjole i bryllup. Tidligere skulle man ikke ha sort, men nå er det vanlig.

Flott! Da har jeg litt flere muligheter :)

Skrevet

Du kan vel freshe opp den mørke kjolen med noe? Hårpynt, veske, sko, brosje, belte, sjal i en frisk farge?

Ja, tror det er en god ide :) Takk for tipset. Skal ta meg en tur ned til byen og se hva jeg finner på, tror jeg.

Skrevet

Joda, den er enkel, men kan pyntes med dilldall. Hun ville ha noe som skjuler magen......... Den gule som kom opp var ikke min smak, men brun eller sort kunne gått.

Jeg vet om en butikk som har _de_ flotte kjolene og toppene, men den er desverre ikke nettbutikk :(

Skrevet

Der er jeg uenig med deg.

Synes ikke det passer med tunika over langt skjørt, og synes også tunikaen du viser til er altfor hverdagslig.

Men det spørs jo selvsagt på typen bryllup - på en vennefest ville det sikkert vært ok :-).

Nei tunika passer ikke over lange skjørt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...