Anonym 82 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg har lagt inn en barnehagesøknad på nettet, og skulle gjerne ha skrevet ut eller lagret denne søknaden. Men Så er jeg jo selvfølgelig ikke koblet til skriveren nå! Det skal gå ann å kopiere skjermbildet og lagre det, skal det ikke? Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Print screen-knappen! Da tar du et bilde av skjermen slik den ser ut, og kan lime det inn i et bildeprogram og lagre det som et bilde. Hos meg er knappen oppe til høyre, og det står "prnt scrn" på den. 0 Siter
Gjest klok kone Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jepp, printscreenknappen er bra. Åpne et bildeprogram, evnt. word, ctr og v eller lim inn, så har du det Men du får hele skjermen, så du kan klippe ut den delen du skal ha og evnt. forstørre før du lagrer. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 Print screen-knappen! Da tar du et bilde av skjermen slik den ser ut, og kan lime det inn i et bildeprogram og lagre det som et bilde. Hos meg er knappen oppe til høyre, og det står "prnt scrn" på den. Næææhh, kort innpå! Her står det til og med Print Screen fullt ut! Ja ja, da veit jeg det! Takker:-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 Jepp, printscreenknappen er bra. Åpne et bildeprogram, evnt. word, ctr og v eller lim inn, så har du det Men du får hele skjermen, så du kan klippe ut den delen du skal ha og evnt. forstørre før du lagrer. Ahh, dette var jo meget enkelt! Takk for svar:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.