Gå til innhold

Hva tjener en sykepleier i vikarbyrå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dårlig buisness

Jeg tjente også 230 kr timen ekskludert kvelds/helgetillegg. Vi fikk aldri beskjed om å holde timelønnen vår hemmelig. Det er uansett ikke noe å skape misunnelse av mtp på det presset og stresset som forbindes med å bli plassert i hytt og pine uten faste rutiner og kolleger.

Når det er sagt så koster det for bedriften og leie inn på sykepleiere fra byrå. Der jeg jobbet tok byrået inn nærmere 600 kr per time for å leie ut en av sykepleierene sine. Så det er byrået selv som tar det meste av pengene...

230 kr timen var vel ikke noe å skape misunnelse av.

Når andre faste tjener 150 kr timen, utgjør jo det en ganske stor forskjell.Vi snakker om sykepleiere her.

Vet jo at dette er drittdårlig i forhold til andre yrkesgrupper,men hvis du vet om sykepleiere som tjener bedre må du gjerne fortelle meg hvor de holder til.

Annonse

Jeg tjente også 230 kr timen ekskludert kvelds/helgetillegg. Vi fikk aldri beskjed om å holde timelønnen vår hemmelig. Det er uansett ikke noe å skape misunnelse av mtp på det presset og stresset som forbindes med å bli plassert i hytt og pine uten faste rutiner og kolleger.

Når det er sagt så koster det for bedriften og leie inn på sykepleiere fra byrå. Der jeg jobbet tok byrået inn nærmere 600 kr per time for å leie ut en av sykepleierene sine. Så det er byrået selv som tar det meste av pengene...

har heller ikke fått beskjed om å holde det hemmelig, men det er noe jeg gjør av erfaring.Uansett hva noen måtte mene, skaper det misunnelse, at to personer som gjør samme jobb tjener så forskjellig.

Jeg bruker bare å nevne at det er helt frivillig om en vil jobbe som vikar i byrå, men sannheten er at veldig mange ikke ønsker ulempene med dette.

Jeg personlig ser bare fordelene.

Gjest – Vil ha mer utdanning

Når andre faste tjener 150 kr timen, utgjør jo det en ganske stor forskjell.Vi snakker om sykepleiere her.

Vet jo at dette er drittdårlig i forhold til andre yrkesgrupper,men hvis du vet om sykepleiere som tjener bedre må du gjerne fortelle meg hvor de holder til.

jeg tjener 176 kr timen og jobber i spl-tjenesten. Har ingen utdanning over grunnutdanning. Så fire kr var lite i forskjell.

Gjest Nattsykepleieren

jeg tjener 176 kr timen og jobber i spl-tjenesten. Har ingen utdanning over grunnutdanning. Så fire kr var lite i forskjell.

Ja, tror neppe det er noen sykepleiere som tjener 150 kr lengre...

Tror de fleste som jobber i vikarbyrå har i snitt 210-230 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...