Gå til innhold

kroniske smerter i beina

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 18år som har hatt smerter i bena siden jeg var liten. legen sa det var voksesmerter, men tiden har vist det kan umulig være det. smertene forsvant noen år fra jeg var ca.10år og kom tilbake når jeg ble 17. jeg plages med disse smertene hver eneste dag og det er uutholdelig. jeg har tatt prøver som viser at det ikke er leddgikt, og jeg har vært hos ortoped og revmatolog uten at de fant noe.. jeg hadde mistanke om at det kunne være fibromyalgi, men revmatologen ville utelukke det.

revmatologen sa til meg at jeg måtte ta noen blodprøver og hvis de ikke ser noe der må jeg gå glutenfri i 3måndter for å se om det har noen sammenheng, det synes jeg høres helt j.. ut, helt uutholelig, så lenge som jeg har blit plaget.. å hvis ikke det heller hadde noen effekt kunne jeg bli henvist til nevrolog..

jeg er så fortvilet, har hatt disse smertene så lenge. jeg kan våkne om natten med at det kjennes ut som at nåler stikker i beina eller fingrene.. det kan føles som at jeg får støt noen ganger å..å hvis jeg går mye gjør det fryktelig vondt, så jeg kan ikke jobbe som kokk, holdt på å utdanne meg til det..men nå må jeg begynne med en ny utdannelse..

er det noen som har samme problem eller har tanker om hva dette kan være? en diagnose hadde i det minste vært bra! hjelp..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313684-kroniske-smerter-i-beina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...