Gå til innhold

Fjerne mellomrom mellom tennene enkelt


Gjest spaceman

Anbefalte innlegg

Gjest spaceman

Er det noen som har prøvd Teeth Effect Bands ( teethgap.com )?

Det er noen små "strikk" man fester på fortennene som trekker dem sammen. Er det noen som har prøvd dette? Det kan vel ikke være skadelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Det er vel neppe skadelig, men hva blir konsekvensene til tennene ved siden av fortennene? Ville nok kontaktet en tannlege først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at noen gummistrikk du setter på selv skal kunne ordne brasene på en tilfredsstillende måte, all den tid det tar flere måneder å rette opp tenner ved hjelp av tannregulering, som jo er av metall og spesialtilpasset og festet på av en kjeveortopeder med lang utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Tviler på at noen gummistrikk du setter på selv skal kunne ordne brasene på en tilfredsstillende måte, all den tid det tar flere måneder å rette opp tenner ved hjelp av tannregulering, som jo er av metall og spesialtilpasset og festet på av en kjeveortopeder med lang utdannelse.

Det tar flere år å rette på feilstillinger i tennene, men reguleringstannlegen bruker bl.a. også strikker til å rette feilstillinger inne i munnen, da skal ungene selv sette de på om natta.

Mine tre barn hadde tannregulering i opptil 5 år.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar flere år å rette på feilstillinger i tennene, men reguleringstannlegen bruker bl.a. også strikker til å rette feilstillinger inne i munnen, da skal ungene selv sette de på om natta.

Mine tre barn hadde tannregulering i opptil 5 år.

Hilsen

men da er de opplært og instruert av tannlegen, som også har bestemt mellom hvilke tenner dette skal festes osv. (fester de forresten strikkene rett på tennene?? Jeg har bare sett folk med strikk i tannreguleringene)

Jeg ville ihvertfall ikke drive med amatørfiksing av mine tenner - jeg er jo ikke en bever heller;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

men da er de opplært og instruert av tannlegen, som også har bestemt mellom hvilke tenner dette skal festes osv. (fester de forresten strikkene rett på tennene?? Jeg har bare sett folk med strikk i tannreguleringene)

Jeg ville ihvertfall ikke drive med amatørfiksing av mine tenner - jeg er jo ikke en bever heller;-)

Det blir limt på små kroker på tennene, som strikkene festes i.

Men det er jo bare en del av den totale behandlingen.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...