Gå til innhold

tenner


Gjest sandnesgutten

Anbefalte innlegg

Gjest sandnesgutten

Jeg har fått et beleg på de øverste tennene. Jeg hadde først bare på den eine tanna midt på, så kan man si at det blei overført til de andre . Min tannlege sa det ikke var så mye å gjøre en å bleike de .han sa og at tennene virket gjennomsiktige noe jeg er enig i,(høres ikke ut som om han viste så mye om beleg) har og mistet en liten prikk på den tanna slik at det vises en liten svart prikk som jeg misliker veldig . Det er ganske nær tannkjøttet . Jeg snuser men er i ferd med å slutte. Drikker og proteinshaker og ellers sunn mat . Jeg pusser tennene morgen og kveld , bruker vanlig tannkrem. så til spørsmålene ... Fins det en mer effektive tannkrem/metoder ? vil det hjelpe å bleike ? va ville du ha gjort nå pga stort lån så kan jeg ikke stille med så mye penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sånn er det

Du må gå til tannlegen igjen, at tannlegen ikke har "peiling på belegg" er nok en misforståelse fra din side. Prøv en annen tannlege om du ikke er fornøyd med den du går til. Bleking må du ikke finne på å styre med på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...