Gå til innhold

Alternativ hjelp til røykeslutt

Anbefalte innlegg

Gjest Hoggormen

Jeg vil virkelig slutte å røyke nå, men jeg sliter mye med å få det til... Bor i kommunalbolig med fellesareale, og ALLE i blokka røyker søren meg. Så det blir liksom røykepausene på verandaen da.

Jeg har ikke lyst til å bli hekta på nikotintyggegummi, desuten blir jeg sår i munnen av det.

Noen som har prøvd akupunktur? Hypnose?

Skulle virkelig ønske det fantes noe som fikk meg til å spy bare jeg tok et trekk av en sig.

JEG VIL IKKE HA KOLS HJEEEEEEEEELP

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314227-alternativ-hjelp-til-r%C3%B8ykeslutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lykke til

Nå kryr det av venner og bekjente rundt meg som bruker tabletten Champix, reseptbelagt tablett du får via din fastlege. Helt utrolig hvordan den virker visstnok :)

Du har jo viljen skriver du .... da burde du jo klare å kutte den ut uten noe hjelpemiddel? Det er i hodet det sitter, og siden du nå har bestemt deg så kaster du nå resten av tobakken/sigarettene du har igjen, GJØR DET AKKURAT NÅ, og så har du startet på ditt livs prosjekt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...