Gå til innhold

Han greier ikke bestemme seg for hvem han vil ha


Gjest rtgx

Anbefalte innlegg

Det er han nok.

Jeg tror derimot jeg gjør han en bjørnetjeneste hvis jeg "lar" han stikke og aldri snakke med han igjen. Da blir det jo enkelt for han å slippe unna med det han har gjort, og intet lært.

Drit nå i å oppdra ham!

Det mora hans ikke har fått banket inn i skallen hans får heller være.

Men samboeren hans fortjener å få vite det.

Om du forteller henne at du har blitt like ført bak lyset som henne...

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • PieLill

    55

  • morsan

    21

  • Glimtipper

    6

  • Lillemus

    4

Vet du, hadde jeg visst at jeg innen x antall år faktisk kom til å møte en mann jeg var kompatibel med og kunne ha et godt, livslangt samliv med, skulle jeg nok greid å flytte fokus bort fra dette :-)

Jeg synes faktisk det du beskriver her er verre enn ingen ting.

Har vel sett for mange eksempler på hvordan man får det med en vidløftig mann.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han nok.

Jeg tror derimot jeg gjør han en bjørnetjeneste hvis jeg "lar" han stikke og aldri snakke med han igjen. Da blir det jo enkelt for han å slippe unna med det han har gjort, og intet lært.

''Jeg tror derimot jeg gjør han en bjørnetjeneste hvis jeg "lar" han stikke og aldri snakke med han igjen.''

Det høres ut som en unnskyldning du har snekret sammen for å forsvare ovenfor deg selv at du bør tar kontakt med han igjen. Du har det vondt og håper at han kan si noen som gjør det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg tror derimot jeg gjør han en bjørnetjeneste hvis jeg "lar" han stikke og aldri snakke med han igjen.''

Det høres ut som en unnskyldning du har snekret sammen for å forsvare ovenfor deg selv at du bør tar kontakt med han igjen. Du har det vondt og håper at han kan si noen som gjør det bedre.

Det vil jeg nok også ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det du beskriver her er verre enn ingen ting.

Har vel sett for mange eksempler på hvordan man får det med en vidløftig mann.

mvh

Hjelpes, hjernen min prøver virkelig å lure meg her.

Jeg ser jo så klart og tydelig for meg at vi ville ha fått det like godt som før dette kom for dagen. At det skal være så vanskelig å forstå hvordan han er, og å stole på at det virkelig er sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit nå i å oppdra ham!

Det mora hans ikke har fått banket inn i skallen hans får heller være.

Men samboeren hans fortjener å få vite det.

Om du forteller henne at du har blitt like ført bak lyset som henne...

mvh

Og hjernen min lurer meg igjen. Jeg formelig klør i fingrene etter å oppdra menn som han.

Jeg ringer i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal se om jeg ringer i morra. Kan jo være greit å ta det på en fridag så hun ikke får en slik telefon midt i arbeidstida.

Med forventninger om at hun skal skylde på meg og tilgi han.

Hun kommer til å få det helt jævlig, men hun fortjener å få et valg hun også.

Vanligvis i slike saker, ville jeg ha rådet til ikke å si noe, men da er det barn inne i bildet. Ikke det at kona fortjener noe mindre å vite sannheten da, men jeg kan likevel ikke la være å tenke på ungene i slike tilfeller.

Du kan risikere at mannen blir forbanna på deg. Du kan også risikere at han kommer til deg fordi kona ikke vil han han lengre etter dette. Det er flere muligheter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer til å få det helt jævlig, men hun fortjener å få et valg hun også.

Vanligvis i slike saker, ville jeg ha rådet til ikke å si noe, men da er det barn inne i bildet. Ikke det at kona fortjener noe mindre å vite sannheten da, men jeg kan likevel ikke la være å tenke på ungene i slike tilfeller.

Du kan risikere at mannen blir forbanna på deg. Du kan også risikere at han kommer til deg fordi kona ikke vil han han lengre etter dette. Det er flere muligheter her.

Og jeg kan forvente at hun begynner å kjempe for han, fordi hun ikke vil at en yngre singel blondine skal stikke av med han, og at sexlivet får seg en kjempeopptur, og en ny vinn-vinn situasjon for han.

Jeg ringer i morra. Vet han skal på en utenlandstur med kolleger til uka, og det betyr at han mest sannsynlig er her i byen og ikke hjemme hos henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hjernen min lurer meg igjen. Jeg formelig klør i fingrene etter å oppdra menn som han.

Jeg ringer i morra.

Jeg kan jo fortelle deg en historie om min gamle nabo. Hun hadde et forhold til en gift mann. Kona fikk greie på det og de bestemte seg for å prøve å redde ekteskapet og gikk til familierådgivning.

Dette kunne ikke min gamle nabo akseptere, så hun troppet like godt opp på døra hjemme hos dem og da fikk kona nok og ville skille lag.

Mannen ble så sammen med min gamle nabo. Han hadde jo ikke sjangs på kona si lenger. Inni meg tenkte jeg at dette ville holde i toppen 2 år (av diverse grunner), men det holdt i bare ett år.

Nå bor mannen alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo fortelle deg en historie om min gamle nabo. Hun hadde et forhold til en gift mann. Kona fikk greie på det og de bestemte seg for å prøve å redde ekteskapet og gikk til familierådgivning.

Dette kunne ikke min gamle nabo akseptere, så hun troppet like godt opp på døra hjemme hos dem og da fikk kona nok og ville skille lag.

Mannen ble så sammen med min gamle nabo. Han hadde jo ikke sjangs på kona si lenger. Inni meg tenkte jeg at dette ville holde i toppen 2 år (av diverse grunner), men det holdt i bare ett år.

Nå bor mannen alene.

Troppet opp på døra hjemme hos dem?

Iallverden. Kanskje det er dét jeg skal gjøre! he he

Er hun som mange andre damer, vil hun vel prøve å redde det som reddes kan, om ikke annet enn bare for å trøstes av at han kryper og angrer. Har vært der selv, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan forvente at hun begynner å kjempe for han, fordi hun ikke vil at en yngre singel blondine skal stikke av med han, og at sexlivet får seg en kjempeopptur, og en ny vinn-vinn situasjon for han.

Jeg ringer i morra. Vet han skal på en utenlandstur med kolleger til uka, og det betyr at han mest sannsynlig er her i byen og ikke hjemme hos henne.

Det kan jo hende hun er en vakker blondine hun også, selv om hun er litt eldre enn deg. Eller en vakker brunette for den saks skyld. Har du sett henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troppet opp på døra hjemme hos dem?

Iallverden. Kanskje det er dét jeg skal gjøre! he he

Er hun som mange andre damer, vil hun vel prøve å redde det som reddes kan, om ikke annet enn bare for å trøstes av at han kryper og angrer. Har vært der selv, jeg.

Det er ikke sikkert. Det kommer vel helt an på om hun føler at det er noe å redde. Det er vanskelig å vite. Det kan hende hun er like treig med å komme seg ut av forholdet som han og at dette er sparket hun trenger. Eller det kan være at hun føler de har det helt fint og at hun vil reagere slik du sier. Umulig å vite på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hjernen min lurer meg igjen. Jeg formelig klør i fingrene etter å oppdra menn som han.

Jeg ringer i morra.

Jo, det er fort gjort å få slike kløer.

Etter at jeg fikk egne barn å oppdra, har tranget stort sett forsvunnet. Voksenoppdragelse er en drittjobb jeg ikke vil ha! Har mer enn nok med ungene på hjemmebane.

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo hende hun er en vakker blondine hun også, selv om hun er litt eldre enn deg. Eller en vakker brunette for den saks skyld. Har du sett henne?

Hun er sikkert penere enn meg for den del, det var ikke sånn ment :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, hjernen min prøver virkelig å lure meg her.

Jeg ser jo så klart og tydelig for meg at vi ville ha fått det like godt som før dette kom for dagen. At det skal være så vanskelig å forstå hvordan han er, og å stole på at det virkelig er sånn?

Det er ikke hjernen din som lurer deg.

Det er følelsene, lengslene og skuffelsene.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er fort gjort å få slike kløer.

Etter at jeg fikk egne barn å oppdra, har tranget stort sett forsvunnet. Voksenoppdragelse er en drittjobb jeg ikke vil ha! Har mer enn nok med ungene på hjemmebane.

;-)

mvh

Med andre ord bør jeg nyte tiden nå før jeg treffer min fremtidige fantastiske mann som jeg skal få mange små drittunger med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert. Det kommer vel helt an på om hun føler at det er noe å redde. Det er vanskelig å vite. Det kan hende hun er like treig med å komme seg ut av forholdet som han og at dette er sparket hun trenger. Eller det kan være at hun føler de har det helt fint og at hun vil reagere slik du sier. Umulig å vite på forhånd.

Ja, dette skal bli interessant. Jeg ser for meg en ny dag med DOL-terapi i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hjernen din som lurer deg.

Det er følelsene, lengslene og skuffelsene.

mvh

Det er ihvertfall sant som de sier, at den lengste veien i verden ofte er den mellom hode og hjerte... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord bør jeg nyte tiden nå før jeg treffer min fremtidige fantastiske mann som jeg skal få mange små drittunger med :-)

Neida, du får verdens skjønnes unger.

;-)

Men når du opplever hvor vanskelig det kan være å oppdra verdens skjønneste, gidder du kanskje ikke lengre å gjøre etterarbeidet for andre mødre som ikke har hatt en så velykket oppdragelse av sine sønner... For det første funker det ikke. For det andre er det ikke verdt din tid og dine krefter.

Ellers er jeg helt enig i at du skal nyte tiden som singel. Den har sine muligheter og begrensninger. Ofte sammenfaller mulighetene i singellivet sammen med begrensningene ved samlivet og omvent.

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...