Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.jeg har et problem med spiserørsbrokk,og jeg fikk vite at jeg hadde det for 1mnd siden,når jeg var inne til gastroscopi,jeg er også gravid som tydeligvis gjør at jeg merker symptomene mere,jeg har vært gravid en gang før,men det ble avbrutt pga smerter,jeg kjente da også at smertene som jeg har nå kom,jeg har ingen symptomer på spiserørsbrokk når jeg ikke er gravid,men nå er jeg i 11uke og jeg er så plaget med vondt i øverst i magen,og kvalme,jeg har lest at kvalme kan komme i forbinnelse med spiserørsbrokk,jeg kaster opp og har smerter hele tiden,jeg er helt opprådd,føler ikke at det er noen andre leger som tar meg alvorlig,jeg har også prøvd gaviscon,stemetil,postafen,afipran,men føler ikke at det strekker til.er jeg kvalm pga spiserørsbrokket?eller er det vanlig svangerskaps kvalme?hvorfor merker jeg ikke noenting til smertene når jeg ikke er gravid?kommer jeg til å ha det sånn vondt i 6mnd til?hva kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314711-spiser%C3%B8rsbrokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg fikk konstantert spiserørsbrokk for rundt to år siden, dette førte til en intens kvalme og kronisk halskatarr.

Eg brukte også afipran, men det var først når eg gikk over til Librax kvalmen forsvant, denne medisinen er "utgått" dvs. din lege må søke om registreringsfritak for deg, vel å merke om du kan bruke den når du er gravid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314711-spiser%C3%B8rsbrokk/#findComment-2573750
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...