Gå til innhold

Kløe i underlivet


Gjest ingen navn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

;-) Var litt selve overskriften som holdt meg unna...

He-he, jeg har kjedet meg skrekkelig i dag, så jeg har lest ALT! Og svart på bortimot alt mulig.

Jepp, må nok klyppe meg og få meg arbeid!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, jeg har kjedet meg skrekkelig i dag, så jeg har lest ALT! Og svart på bortimot alt mulig.

Jepp, må nok klyppe meg og få meg arbeid!

:-)

*S* fint med slike dager innimellom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluesoppen

Dette høres veldig ut som sopp for meg. Jeg hadde prøvd en soppkur til, Canesten salve + vaginal stikkpille. Og så en veldig viktig ting, få partneren din til å smøre seg med salve også og hold dere unna sex i en tre-fire dager mens kuren pågår. Det kan nemlig være slik at han også kan ha sopp. Menn får sjelden noen reaksjoner på dette. Hvis du har smittet han, vil han smitte deg tilbake, og sånn vil det fortsette. Dette rådet fikk jeg av min fadtlege for endel år siden da jeg selv var mye plaget med soppinfeksjoner, og det hjalp. Jeg ble helt "frisk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ingen navn

Dette høres veldig ut som sopp for meg. Jeg hadde prøvd en soppkur til, Canesten salve + vaginal stikkpille. Og så en veldig viktig ting, få partneren din til å smøre seg med salve også og hold dere unna sex i en tre-fire dager mens kuren pågår. Det kan nemlig være slik at han også kan ha sopp. Menn får sjelden noen reaksjoner på dette. Hvis du har smittet han, vil han smitte deg tilbake, og sånn vil det fortsette. Dette rådet fikk jeg av min fadtlege for endel år siden da jeg selv var mye plaget med soppinfeksjoner, og det hjalp. Jeg ble helt "frisk".

Som du ser i spørsmålet mitt har jeg brukt canesten både stikkpille og krem faktisk uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper dette da om kløingen er innimellom kjønnsleppene, og ikke oppe i skjeden?

Jeg bruker lactal. Med en gang det begynner å klø, spruter jeg inn i skjeden og smører en del rundt også. Tar nesten aldri soppkur lengre, mot alltid før. Du kjøper en eske på apoteket hvor det er flere engangstuber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluesoppen

Som du ser i spørsmålet mitt har jeg brukt canesten både stikkpille og krem faktisk uten hell.

Ja, jeg har lest det, men hvis du leser mitt innlegg på nytt vil du se at jeg anbefaler at både DU og PARTNER behandler dere samtidig, fordi dere kan være smittet begge to.

Jeg kommer bare med ett tips som hjalp meg, er jo opp til deg selv om du vil prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klør også der

Ja,det hjelper både her og der.Du kan også bruke lactasyd flytende hudvask,den har Ph 3,5 å har samme melkesyre som kroppen selv produserer.

Bruker til vanlig Dr. Greves intimsåpe jeg. Tror den har samme ph som lactasyden.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klør også der

Jeg bruker lactal. Med en gang det begynner å klø, spruter jeg inn i skjeden og smører en del rundt også. Tar nesten aldri soppkur lengre, mot alltid før. Du kjøper en eske på apoteket hvor det er flere engangstuber.

Da skal jeg ta en tur på apoteket å kjøpe det. Verdt et forsøk.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen navn

Ja, jeg har lest det, men hvis du leser mitt innlegg på nytt vil du se at jeg anbefaler at både DU og PARTNER behandler dere samtidig, fordi dere kan være smittet begge to.

Jeg kommer bare med ett tips som hjalp meg, er jo opp til deg selv om du vil prøve.

Åh...sorry, så ikke det, Ja, det kan jeg godt prøve, har ikke tenkt på det før. Takk for tipset, håper det kanskje kan funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ta en tur på apoteket å kjøpe det. Verdt et forsøk.

Takk for svar.

Ja absolutt verdt å prøve. Dersom du er ganske tørr tror du skrev det, så er det også viktig at dere bruker en glidekrem. Ellers får man lettere rifter og infeksjoner. Kan anbefale de fra kondomeriet eller lignende butikker med silikon. De gir en fantastisk følelse sammenlignet med den vanlige de selger på apoteket.

Dersom dette ikke gir seg i stor grad med f.eks lactal og glidekrem, synes jeg du bør be om henvisning til en spesialist. Dersom lactal svir når påfører den, har du sannsynligvis veldig sår hud etc, kanskje etter soppinfeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...