Gå til innhold

Mens utsettende tabletter

Anbefalte innlegg

Gjest Minoca

Har beregnet at jeg får mensen akkurat når vi reiser til Syden, har hørt at det finnes tabletter som kan utsette mensen. JEg lurer på om jeg må til lege for å få tak i dem, og må jeg undersøkes? Og hvor lenge kan disse tablettene holde til bake mensen? Og er det noen bivirkninger???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31512-mens-utsettende-tabletter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gedo1365380169

Hei, ja du må til lege for å få tak i disse tabelettene.

Jeg skulle gifte meg og fikk mensen akkurat da.

Husker ikke når du skulle begynne å ta dem, tror det var noen dager før.

Mensen blir vekke så lenge du tar tabelettene.

Jeg fikk vondt i magen innimellom(mensen smerter), men de gikk over etter en stund.

Niels Erik Landmark, Lege

Ja du må til lege med mindre du allerede bruker p piller.Da kan disse bare fortsettes på neste brett.De andre utsettende pillene heter primolut.Du må ikke undersøkes men det krever regelmessig mens.Man får en kur som utsetter mens i 10 dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...