Gå til innhold

Bilder av aborterte fostre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annsarah

Dersom en aldri har hatt kontakt med den virkelige verden, er det sikkert andre ting som også er uforståelige :-)

Jeg skjønner ikke hva du mener, alle som lever i dag har kontakt med den virkelige verden. Vi lever ikke i en annen dimensjon.

At noen kan ta abort er for meg uforståelig, men jeg er allikevel for at kvinnen skal bestemme selv.

Gjest puzzle

Huff, det var trist å se de bildene. De er jo nydelige små knøtt alle sammen og ingen kan tvile på hva det er. Øyne, munn, nese, perfekte små ører, fingre og tær og den ene babyen med tydelig hår på hodet.

Det er kjempetrist, men så spørs det hvilke liv disse småtassene ville fått hvis de fikk leve da.

Skulle ønske folk var flinkere med prevensjon, så det ikke ble noe liv å fjerne. All pevensjon burde vært gratis.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...