Gå til innhold

noen med erfaring, ang regulering


Gjest viviv

Anbefalte innlegg

Har nå hatt regulering i 3 mnd, problemet mitt er overbitt(utstående overkjve, og store mellomrom.

Nå er jeg bekymret, det viser seg at det ene mellomrommet er blitt enda større, og at tennene har forflyttet seg til det værre.

Er dette bare en prosess en må gjennom, før de begynner å rette mer på problemet, trodde det gikk den rette veien ,men vet jo at det tar tid.

Er det noen som har opplevd det samme under prosessen?

Skal ringe tannlgen på mandagen, men fint om noen kan komme med erfaringer.

Er så redd de ikke skal greie å fikse dette her.

Kan det være at noen faktisk ikke får fikset på dette,men at det blir værre?

Har ikke hørt hørt om noen ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest finnerikkenickname

jeg tror du må bare stole på tannlegen. du har vel fått en ny time? tannregulering kan du måtte ha på alt i fra 5 mnd til 4 år, og mye skjer hele tiden i munnen. mine tre barn har hatt regulering, den siste har det ennå på. tennnene flytter som regel på seg slik som tannlegen har planlagt . de vet hva de gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som skjer når reguleringene settes på er at tennene løsner lett, noe de skal, får så å presses sammen til den tannstillingen som kjeveortopeden, mener blir riktig for din munn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Jeg regner det som naturlig at tannlegen som jo er eksperten her vet hva han driver med. Du bør ihvertfall vektlegge hans eller hennes mening mer en svar ifrå noen her på forumet. De aller fleste med regulering får et flott resultat og jeg har vel ikke hørt om noen som ender opp med resultat verre enn utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...