Gå til innhold

anbefal tannlege i trondheim!!


Gjest tannløøøsø

Anbefalte innlegg

Gjest tannløøøsø

Fins noen gode tannleger i Trondheim?? Jeg må ha nye fortenner, eller "krone" eller "bro" på fortennene, pga syreskader. Er bare stubber igjen av de to fortennene. Tannlegen jeg gikk til vil ikke gjøre noe før i Mars for er først da trygdekontoret vil dekke det, for de krever at tannlegen skal følge med på det i ett år. Så han bygget på noe "midlertidig" som ikke tåler noe i mellomtiden, og dette midlertidige har falt av! Detter av bit på bit. Den ene gangen skjedde det mens jeg var i en annen by og så helt forferdelig, mye verre enn FØR det ble bygget på, og jeg hadde jobbintervju så jeg måtte ut med nesten tusen for for å få fikset det.

Men det som ble gjort i den andre byen har holdt, den andre tannen har mistet helt det som ble bygd på. Er jo ikke noe vits i å drive å bygge på nye biter som faller av hele tiden frem til mars, så jeg har bestemt meg for å bli gjeldsslave og bare få disse kronene eller broene. Men er det noen som har tannlege å anbefale som er bra? Vil ikke ha noe makkverk i mine tenner lenger!! Er ikke noe vits i å gå tilbake til forrige tannlegen, mistet helt tillitten til han etter at jeg gjennomgår å miste svære biter av tennene mine i søvne og når jeg spiser og det ser verre ut en før!

Jeg betalte ikke noe for det hos han, og han hadde ikke journalført det heller, så har bare mistet tillitten til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trndheimsboer

Jeg kan anbefale tannlegene på Solsiden. Men de er nok dessverre ikke blant de billigste i byen. De er imidlertid veldig dyktige, veldig hygglige, og de klarer til og med å hindre at bedøvelsen gjør vondt. Hvordan de får til det aner jeg ikke, for det har gjort vondt hos alle andre tannleger jeg har vært hos.

Jeg har noen tannleger jeg definitivt ikke vil råde deg å gå til også, men det var jo ikke det du spurte om, så jeg skal la vær å nevn dem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...