Gå til innhold

Barn og studier


henrikke71

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har bestemt oss for å begynne og prøve å få barn, det har tatt meg lang tid å finne den riktige mannen, men nå, i en alder av 37 skal vi i gang. Jeg studerer for tiden, men kan ikke vente lenger med å begynne å prøve. Er det noen som har erfaring med å føde og bli mor samtidig som man studerer, så vil jeg gjerne høre hvilke erfaringer dere har hatt med dette, positive og negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pæresaft

Jeg fikk barn da jeg studerte siste året. Synest det gikk helt greit, hadde fødselspermisjon fra 3 uker før fødsel og til han var ti mnd gammel, da begynte han i studentbarnehage, og jeg fortsatte på skolen. Penger fikk jeg fra lånekassen, like mye som da jeg gikk på skole, men alt som stipend :);)

Var tøfft i starten da jeg begynte å studere igjen, men skal si jeg var mer effektiv enn før....

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk barn da jeg studerte siste året. Synest det gikk helt greit, hadde fødselspermisjon fra 3 uker før fødsel og til han var ti mnd gammel, da begynte han i studentbarnehage, og jeg fortsatte på skolen. Penger fikk jeg fra lånekassen, like mye som da jeg gikk på skole, men alt som stipend :);)

Var tøfft i starten da jeg begynte å studere igjen, men skal si jeg var mer effektiv enn før....

Lykke til!

Takk, det var jo veldig positivt, jeg gleder meg virkelig til å komme igang og håper det ikke skal gå for lang tid før vi får det til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student og har en baby. Jeg gikk på barselspermisjon før jeg fødte. Noe annet hadde vært helt umulig for meg, selv om jeg vet om noen som ikke tar permisjon i det hele tatt.