Gå til innhold

Barn og studier


henrikke71

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Du bør ha gode rutiner for lesing etter skoletid. Ei jeg kjenner sleit veldig med at hun aldri klarte å legge skolebøkene vekk, så da gikk hun med en konstant dårlig samvittighet for enten barna eller skoelarbeidet. Det hun ikke holdt på med hadde hun i tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du ikke smilyen eller har du stått opp på feil ben i dag? :-)

Jeg er imponert over folk som klarer å gå opp til eksamen kort tid etter fødsel, ikke misunnelig. Angående hvorvidt jeg klarer det eller ikke, så er det noe du ikke vet noe om. Ikke jeg heller, for jeg har ikke prøvd. Trådstarter skriver dessuten at hun planlegger å ta permisjon. Og det er ingen som vet hva slags svangerskap eller baby man får.

Det er kjekt å høre både negative og positive sider uansett, det hadde jo vært fint å fått et barn som ikke har kolikkproblemer og et problemfritt svangerskap før det, men jeg kommer til å gjennomføre det likevel, er for gammal til å vente lengre:-) Får se om det blir permisjon, hvis jeg er så heldig å få et rolig barn, så kan jeg kanskje gjennomføre uten. Men jeg er jo så grønn på området som det er nå, så jeg må ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ha gode rutiner for lesing etter skoletid. Ei jeg kjenner sleit veldig med at hun aldri klarte å legge skolebøkene vekk, så da gikk hun med en konstant dårlig samvittighet for enten barna eller skoelarbeidet. Det hun ikke holdt på med hadde hun i tankene.

He he, tror ikke det blir noe problem å legge skolebøkene vekk innimellom her i gården. Når det skal sies, så er jeg ikke så opptatt av at karakterene skal være gode. Det viktigste er hva jeg selv får ut av studiet og hvordan jeg kan bruke det i framtiden. Når jeg har arbeidet tidlligere, har min opplevelse vært, at karakterene ikke teller fullt så mye som personlighet, interesser og erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

He he, tror ikke det blir noe problem å legge skolebøkene vekk innimellom her i gården. Når det skal sies, så er jeg ikke så opptatt av at karakterene skal være gode. Det viktigste er hva jeg selv får ut av studiet og hvordan jeg kan bruke det i framtiden. Når jeg har arbeidet tidlligere, har min opplevelse vært, at karakterene ikke teller fullt så mye som personlighet, interesser og erfaring.

Bra innstilling :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å høre både negative og positive sider uansett, det hadde jo vært fint å fått et barn som ikke har kolikkproblemer og et problemfritt svangerskap før det, men jeg kommer til å gjennomføre det likevel, er for gammal til å vente lengre:-) Får se om det blir permisjon, hvis jeg er så heldig å få et rolig barn, så kan jeg kanskje gjennomføre uten. Men jeg er jo så grønn på området som det er nå, så jeg må ta det som det kommer.

Ja, man må ta det som det kommer. De færreste får både et forferdelig svangerskap og et barn som bare gråter og nesten ikke sover, men man kan aldri være 100% sikker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...