Gå til innhold

Jeg blir gal! Om hår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hu venninna har sikkert sånne asymmetriske øredobber også. Og lilla sjal og fotformsko. En sånn ganske flagrende stil, vettu. Veldig lite lekkert i mine øyne.

Jeg tipper hun har en grønn papegøyeøredobb i det ene øret og ingenting i det andre ;-)

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• morsan

10

• Lotte :o)

10

• candyqueen_83

7

Skrevet

Jeg tipper hun har en grønn papegøyeøredobb i det ene øret og ingenting i det andre ;-)

Ja, eller bare en sånn veldig enkel i det ene øret, en som sitter helt inntil. Og en skulderlang sølvvlenke i det andre øret. ;)

Skrevet

*haha* Jeg er jo ikke den rette tilå uttale meg, jeg som har alt håret like langt, ned til skuldrene. Jeg er nok ikke Fru Spennende På Håret. ;-)

Men i den grad det er mulig å rykke høyere opp på skjønnhetsskalaen (du er jo i toppen fra før), så er det faktisk håret du kan endre. Men det er jo ikke nødvendig, av grunn nevnt i forrige setning *s*

Men at du har et stort hårpotensiale, det er det ingen tvil om! Tenk på Benedicte Adrian og Sissel Kyrkjebø. Du er som dem, før de fant ut at det fantes penere og langt mer kledeligere frisyrer, enn langt tykt og litt kjedelig hår. ;-D

Men hun venninna di er utidig. du gjør som DU vil.

Do you still like me after this? ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229093657' post='4037635]

*haha* Jeg er jo ikke den rette tilå uttale meg, jeg som har alt håret like langt, ned til skuldrene. Jeg er nok ikke Fru Spennende På Håret. ;-)

Men i den grad det er mulig å rykke høyere opp på skjønnhetsskalaen (du er jo i toppen fra før), så er det faktisk håret du kan endre. Men det er jo ikke nødvendig, av grunn nevnt i forrige setning *s*

Men at du har et stort hårpotensiale, det er det ingen tvil om! Tenk på Benedicte Adrian og Sissel Kyrkjebø. Du er som dem, før de fant ut at det fantes penere og langt mer kledeligere frisyrer, enn langt tykt og litt kjedelig hår. ;-D

''Do you still like me after this? ;-)''

Faen, Lotte - du er jo den diplomaten! Reine Kofi Annan, jo! ;)

Skrevet

''Do you still like me after this? ;-)''

Faen, Lotte - du er jo den diplomaten! Reine Kofi Annan, jo! ;)

*smask* ;-)

Skrevet

Jeg er litt enig med din venninne. Du kunne nok sett enda bedre ut med en litt spenstigere frisyre, men for all del, det ser da helt greit ut. Ørbittelitt flatt og anonymt, kanskje? *dukker* :)

Skrevet

Ja, eller bare en sånn veldig enkel i det ene øret, en som sitter helt inntil. Og en skulderlang sølvvlenke i det andre øret. ;)

Hehe, ser det for meg ;)

Skrevet

Tror du Bondevik hadde blitt mye kulere med annen sveis? Hmm. Tror egentlig ikke det...

Hehe,- jeg liker hverken herr eller fru Hagen særlig godt, men jeg begynner faktisk å få litt respekt for at hun ikke bøyer av mhp. håret ;-) (Uten at det betyr at jeg synes sveisen er fin...)

Joda eg skjønner ka du mener, ho kjører en kompromissløs linje når det gjelder håret (eller høysåta om du vil) det skal ho ha.

Bondeknølen blir nok neppe kul uansett.

Skrevet

Jo ho har skifta sveis èn gang de siste tredve åra, i fra løvemanke til skunksveis.

*he he* bra sammenligning!

Skrevet

*Fnis* Jeg har ikke kort ved øra da - og dessuten er luggen stort sett fønet opp så den henger ikke tung og tykk ned i panna. ;o)

:))

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229093657' post='4037635]

Jeg stoler mer på din smak enn på min venninnes - hva bør jeg gjøre med håret da?

Ellers er jeg overhodet ikke på noen skjønnhetstopp du - jeg har da speil og øyne!:o) Men moter, sminke og hår interesserer meg svææært lite...

Skrevet

Skjønner deg godt!

Assymetrisk hår, rødt!? Vel, vel..... Godt mulig du hadde blitt enda flottere med en annen frisyre, men den sveisen venninna di foreslår høres litt...eh.... lite _deg_ ut (steik for ei snål avslutning på setninga, men satser på du skjønner meg ;-))

''Assymetrisk hår, rødt!? Vel, vel..... Godt mulig du hadde blitt enda flottere med en annen frisyre, men den sveisen venninna di foreslår høres litt...eh.... lite _deg_ ut (steik for ei snål avslutning på setninga, men satser på du skjønner meg ;-))''

Jeg ser slett ikke bort fra at jeg kunne blitt finere med en annen frisyre, men jeg trives nå med dette håret mitt jeg da. :o)

Skrevet

''Assymetrisk hår, rødt!? Vel, vel..... Godt mulig du hadde blitt enda flottere med en annen frisyre, men den sveisen venninna di foreslår høres litt...eh.... lite _deg_ ut (steik for ei snål avslutning på setninga, men satser på du skjønner meg ;-))''

Jeg ser slett ikke bort fra at jeg kunne blitt finere med en annen frisyre, men jeg trives nå med dette håret mitt jeg da. :o)

Og det er det viktigste :-)

Skrevet

Jeg stoler mer på din smak enn på min venninnes - hva bør jeg gjøre med håret da?

Ellers er jeg overhodet ikke på noen skjønnhetstopp du - jeg har da speil og øyne!:o) Men moter, sminke og hår interesserer meg svææært lite...

Litt skrå lugg, slik at pannehår og resten henger sammen, slik at det ikke er lugg + resten langt. Da skal panneluggen ramme inn ansiktet ditt.

Du har pent hår, og jeg tror ikke på at du blir dus med en kort frisyre, til det er overgangen fra kjempelangt hår altfor stor. Minicolor i en tone mørkere enn du har, da virker håret fyldigere og ikke så flatt oppå + noen gyldne striper. Klipp 10 cm på lengden bak.

Du er en magisk dronning etter dette! :-D

Gjest sorry at jeg bryter inn
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229103077' post='4037721]

Litt skrå lugg, slik at pannehår og resten henger sammen, slik at det ikke er lugg + resten langt. Da skal panneluggen ramme inn ansiktet ditt.

Du har pent hår, og jeg tror ikke på at du blir dus med en kort frisyre, til det er overgangen fra kjempelangt hår altfor stor. Minicolor i en tone mørkere enn du har, da virker håret fyldigere og ikke så flatt oppå + noen gyldne striper. Klipp 10 cm på lengden bak.

kjenner dere hverandre fra før??åssen vet du åssen lillemus ser ut?

har ikke noe med det,men er litt nyskjerrig

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229103077' post='4037721]

Du kommer jo med et ordentlig forslag du! :o) Men jeg er skeptisk til farge - det er så strygt når det vokser ut igjen... Da blir de grå hårene ekstra synlige på toppen og det er ikke pent. Jeg får skrå det litt mer på sidene enn det er nå, jeg er enig i at det nå er for stor overgang fra lugg til sidehår selv om sidehåret er skrådd litt - og det kan sikkert med fordel tas noen cm bak ja. :o) Tænk ju!

Får høre om de har time til meg kommende torsdag og så tar jeg en glansvask til jul! :o)

Skrevet

Du kommer jo med et ordentlig forslag du! :o) Men jeg er skeptisk til farge - det er så strygt når det vokser ut igjen... Da blir de grå hårene ekstra synlige på toppen og det er ikke pent. Jeg får skrå det litt mer på sidene enn det er nå, jeg er enig i at det nå er for stor overgang fra lugg til sidehår selv om sidehåret er skrådd litt - og det kan sikkert med fordel tas noen cm bak ja. :o) Tænk ju!

Får høre om de har time til meg kommende torsdag og så tar jeg en glansvask til jul! :o)

Men glansvask dekker vel ikke grå hår? Det er jo bare å farge etterveksten ofte da med vanlig hårfarge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...