Gå til innhold

Tannlege skrekk


Gjest Livredd tannlegen

Anbefalte innlegg

Gjest Livredd tannlegen

Jeg er ei jente på 32 år, som for 1,5 år siden måtte trekke en tann, som hadde knekt, reparerte på den utallige ganger, men i følge min tannlege, kunne han ikke sette denne på stift, siden det var så liten rot. Så tanna ble trekt. dette er første jeksel oppe og det plager vettet av meg at den er borte, jeg smiler aldri lengre og syntes det er veldig veldig flaut og være tannløs i min alder. før var jeg sprudlende og glad og folk så alltid at jeg smilte, det gjør jeg ikke lengre og det plager meg verdt sekund. jeg har spurt rundt, sendt mail og ringt rundt for å kunne få inn en ny tann der. Den ene tannlegen skal ha 33 000,-helt vilt. og dette med kun lokalbedøvelse. jeg har totalt tannlege skrekk og lurer på om det er mulig å kunne få narkose og bare våkne opp med en ny tann. er dette veldig dyrt og hvor kan jeg hendvende meg får å få til noe slikt??vil være veldig takknemlig for et kjapt svar , da dette plager meg og jeg ønsker meg en ny hverdag med tann. hilsen fortvila jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få en 3-ledds bro, slik at en falsk tann festes til tannen foran og bak. Pris vil vel være omtrent 15000.

Det var billig. Lønner seg nesten ikke å dra til utlandet da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...