Lillemus Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg skulle egentlig vært hos frisøren i dag, men poden er syk så vi måtte være hjemme. Frisøren min er selvfølgelig fullbooket nå før jul og jeg kjenner en sterk motvilje mot å ringe en tilfeldig valgt frisør. Skulle jeg bare stusset tuppene hadde det vært greit nok, men jeg skal fasongklippe langt hår og da har jeg ikke lyst til å slippe til hvem som helst.... Trives ellers veldig godt med frisøren min så dette var veldig dumt. ( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Husk nå endelig på skråklipp og signalrødt hår. Det kommer du til å kle sååååå godt ;-P 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Ja, jeg går til "hvem som helst", innenfor rimelighetens grenser. Jeg fasongklipper også håret mitt og farget som oftest i tillegg. Vanligvis velger jeg Nikita, da alle frisørene jeg har hatt der fungerer. Kanskje jeg er litt tøffere på det enn folk flest, siden jeg har vært hår"modell" tidligere. Da velger jeg ikke frisyre selv. Noen ganger er jeg veldig fornøyd, andre ganger er jeg passe fornøyd. Jeg har aldri vært misfornøyd. Men jeg klipper meg -aldri- hos lærlinger. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 ''Skulle jeg bare stusset tuppene hadde det vært greit nok,'' Samme tenkte jeg da jeg hadde langt hår, var det samme hvem som stussa tuppene ''men jeg skal fasongklippe langt hår og da har jeg ikke lyst til å slippe til hvem som helst...'' Det hadde ikke jeg heller gjort. Bortsett fra at det vel ikke er så alt for mange måter å fasongklippe langt hår på? Hva kan gå galt, liksom? Da jeg skulle la lokkene falle, så hadde jeg tenkt veldig nøye gjennom hvem som skulle få klippe meg sida jeg ikke hadde hatt noen fast frisør mens håret var langt. Men hos meg var det snakk om drastisk forandring, fra midt nedpå ryggen til midt i nakken. En tid etterpå gikk jeg på impuls til en frisør jeg gikk til for 20 år sida, og jeg har vel aldri vært så fin på håret som etterpå den frisørtimen. Har du forresten tenkt på at små damer ser enda mindre ut med langt hår enn med kort? ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har gått til samme frisør i mange år, men enkelte ganger har jeg vært "utro" i form av at jeg har besøkt en av de mer trendy salongene for å forsøke noe helt nytt, når jeg har følt behov for fornyelse. I de best renommerte salongene er gjerne de aller fleste frisørene flinke, så der kunne jeg gått uten å kjenne til vedkommende. Men jeg tror ikke jeg ville hoppet innom en hvilken som helst salong om jeg skulle ha en ny klipp. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Tjo,- tenker ikke så mye på det,- selv om jeg selvsagt stort sett bruker den samme. Har tilogmed klippet meg for 150 kr hos en innvandrer,- og det var faktisk en god klipp jeg fikk der,- ikke noe dårligere enn det jeg vanligvis betaler ca 350-400 for. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Gå til en litt trendy salong, så er de fleste frisørene flinke ) Nå for tiden klipper søsteren min meg hjemme, siden hun er frisørlærling. Skulle jeg hatt en drastisk forandring ville jeg klipt meg hos henne i salongen så hun fikk hjelp. Eller bestilt time hos læreren hun hadde på skolen. Han er superflink, og har vunnet NM flere ganger tror jeg. Før gikk jeg til hvem som helst, og resultatet ble litt opp og ned. 0 Siter
....AV Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Tidligere har jeg gått til forskjellige frisører og stort sett med greit resultat. Nå har jeg funnet en jeg liker ekstra godt og holder på henne og blir jo mer fornøyd. da. Hvis du går til en litt profilert salong, går det sikkert bra. Kunne ikke gutten vært alene en liten stund mens du var hos frisøren, eller var han for syk? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 ''Skulle jeg bare stusset tuppene hadde det vært greit nok,'' Samme tenkte jeg da jeg hadde langt hår, var det samme hvem som stussa tuppene ''men jeg skal fasongklippe langt hår og da har jeg ikke lyst til å slippe til hvem som helst...'' Det hadde ikke jeg heller gjort. Bortsett fra at det vel ikke er så alt for mange måter å fasongklippe langt hår på? Hva kan gå galt, liksom? Da jeg skulle la lokkene falle, så hadde jeg tenkt veldig nøye gjennom hvem som skulle få klippe meg sida jeg ikke hadde hatt noen fast frisør mens håret var langt. Men hos meg var det snakk om drastisk forandring, fra midt nedpå ryggen til midt i nakken. En tid etterpå gikk jeg på impuls til en frisør jeg gikk til for 20 år sida, og jeg har vel aldri vært så fin på håret som etterpå den frisørtimen. Har du forresten tenkt på at små damer ser enda mindre ut med langt hår enn med kort? ;-) ''Det hadde ikke jeg heller gjort. Bortsett fra at det vel ikke er så alt for mange måter å fasongklippe langt hår på? Hva kan gå galt, liksom?'' Tja, si det... Mulig det bare er jeg som er for skeptisk. ) ''Har du forresten tenkt på at små damer ser enda mindre ut med langt hår enn med kort? ;-)'' Bryr meg ikke for jeg synes ikke jeg kler kort hår. Da ser jeg dobbelt så bred ut synes jeg. Men jeg hadde tenkt å ta noen cm denne gangen ja + skrå adskillig mer på sidene helt fra luggen og så rufse opp hele høysåta. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Tidligere har jeg gått til forskjellige frisører og stort sett med greit resultat. Nå har jeg funnet en jeg liker ekstra godt og holder på henne og blir jo mer fornøyd. da. Hvis du går til en litt profilert salong, går det sikkert bra. Kunne ikke gutten vært alene en liten stund mens du var hos frisøren, eller var han for syk? ''Kunne ikke gutten vært alene en liten stund mens du var hos frisøren, eller var han for syk?'' I går var han ikke i form til det syntes jeg og ettersom jeg hadde første timen i dag så måtte jeg bestemme det i går, derfor avbestilte jeg. I dag var formen såpass at det sikkert hadde gått greit, men nå er det for sent da. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 ''Kunne ikke gutten vært alene en liten stund mens du var hos frisøren, eller var han for syk?'' I går var han ikke i form til det syntes jeg og ettersom jeg hadde første timen i dag så måtte jeg bestemme det i går, derfor avbestilte jeg. I dag var formen såpass at det sikkert hadde gått greit, men nå er det for sent da. Kan evt. anbefale deg en bra frisør i byen din, og fortelle deg en du vil unngå. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Kan evt. anbefale deg en bra frisør i byen din, og fortelle deg en du vil unngå. Sånt noe er kjekk info for meg også :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229528425' post='4042150] Sånt noe er kjekk info for meg også :-) Styr unna Nikita i Thomas Angellsgt. Den frisørsjappa som ligger ved siden av den kinesiske restauranten i Olav Tryggvasonsgt. har jeg (og Datra til kjæresten) veldig god erfaring med. 0 Siter
Gjest mamsemor Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Det har jeg gjort mange ganger .... har jeg vært på et kjøpesenter f.eks. å plutselig fått den fixe ideen å klippe meg, ja da har jeg troppa opp på den første frisørsalongen jeg finner. Har alltid vært fornøyd jeg når jeg har gått derifra. Jeg tror det er veldig lurt å bytte litt på frisørene, føler at har du en fast, så "kjører den seg ofte fast" på en fasong . 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Kan evt. anbefale deg en bra frisør i byen din, og fortelle deg en du vil unngå. Jah! Takk og takk! Om du ikke vil henge ut noen her så har du mailadressen min. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Styr unna Nikita i Thomas Angellsgt. Den frisørsjappa som ligger ved siden av den kinesiske restauranten i Olav Tryggvasonsgt. har jeg (og Datra til kjæresten) veldig god erfaring med. Takk :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jah! Takk og takk! Om du ikke vil henge ut noen her så har du mailadressen min. ) Se svaret mitt til Lotte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Styr unna Nikita i Thomas Angellsgt. Den frisørsjappa som ligger ved siden av den kinesiske restauranten i Olav Tryggvasonsgt. har jeg (og Datra til kjæresten) veldig god erfaring med. Styrer unna Nikita stort sett jeg... Den sjappa du snakker om var jentungen i en gang for flere år siden, men en 3-åring har ikke helt samme krav som meg kanskje. ;o) 0 Siter
Faure Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg går bare til frisører i Oslo som er drevet av innvandrere. Føler ikke noe press på meg hos de, og jeg kan være meg selv. 0 Siter
tonie Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg stoler mest på feminine homoer når jeg skal gjøre store ting med håret. Det pleier å vite hva de gjør:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.