Gjest Geir Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Styr unna Nikita i Thomas Angellsgt. Den frisørsjappa som ligger ved siden av den kinesiske restauranten i Olav Tryggvasonsgt. har jeg (og Datra til kjæresten) veldig god erfaring med. ''Den frisørsjappa som ligger ved siden av den kinesiske restauranten i Olav Tryggvasonsgt. har jeg (og Datra til kjæresten) veldig god erfaring med.'' Det er mulig det, men de er nok ikkje like fornøyd de som til stadighet får hår i suppa på den kinesiske restauranten. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har fast frisør. Men kunne nok gått til en annen for å klippe tupper. Utenom det hadde jeg ventet til min frisør hadde tid.. Er det maset til venninna di som gir utslag? ;0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Jeg har fast frisør. Men kunne nok gått til en annen for å klippe tupper. Utenom det hadde jeg ventet til min frisør hadde tid.. Er det maset til venninna di som gir utslag? ;0) ''Er det maset til venninna di som gir utslag? ;0)'' Nja - egentlig var det Lotte som klarte å skjære gjennom. ) For jeg følger absolutt _ikke_ min venninnes råd om usymmetrisk klipp og knallrødt hår! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 ''Er det maset til venninna di som gir utslag? ;0)'' Nja - egentlig var det Lotte som klarte å skjære gjennom. ) For jeg følger absolutt _ikke_ min venninnes råd om usymmetrisk klipp og knallrødt hår! Hihi, knall rødt ja! Er jo jul da ;0) 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 slipper heldigvis å bruke penger på frisør, siden jeg selv jobbber der deilig.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Gå til en litt trendy salong, så er de fleste frisørene flinke ) Nå for tiden klipper søsteren min meg hjemme, siden hun er frisørlærling. Skulle jeg hatt en drastisk forandring ville jeg klipt meg hos henne i salongen så hun fikk hjelp. Eller bestilt time hos læreren hun hadde på skolen. Han er superflink, og har vunnet NM flere ganger tror jeg. Før gikk jeg til hvem som helst, og resultatet ble litt opp og ned. ja og jeg er jo så flink 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Ja, det gjør eg faktisk. Eg klipper meg på frisørlinja på skolen her i byen, det koster 75.- og resultatet blir alltid veldig bra. 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Ja, jeg går til "hvem som helst", innenfor rimelighetens grenser. Jeg fasongklipper også håret mitt og farget som oftest i tillegg. Vanligvis velger jeg Nikita, da alle frisørene jeg har hatt der fungerer. Kanskje jeg er litt tøffere på det enn folk flest, siden jeg har vært hår"modell" tidligere. Da velger jeg ikke frisyre selv. Noen ganger er jeg veldig fornøyd, andre ganger er jeg passe fornøyd. Jeg har aldri vært misfornøyd. Men jeg klipper meg -aldri- hos lærlinger. hvorfor ikke hos lærlinger? de får jo hjelp, og frisørene går jo igjennom klippen.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 hvorfor ikke hos lærlinger? de får jo hjelp, og frisørene går jo igjennom klippen.. ''frisørene går jo igjennom klippen.. '' Litt seint hvis lærlingen allerede har gjort en brøler, da. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 ''frisørene går jo igjennom klippen.. '' Litt seint hvis lærlingen allerede har gjort en brøler, da. *knegg* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 ja og jeg er jo så flink Lol! Du er jo det, men vet ikke om jeg hadde latt deg klippe helt ny sveis ) Ennå! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 ''frisørene går jo igjennom klippen.. '' Litt seint hvis lærlingen allerede har gjort en brøler, da. Det meste kan rettes opp. 0 Siter
org Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Ja - nå på fredag skal jeg faktisk klippe meg hos lærling. Har gjort det flere ganger før, og vært heldig hver eneste gang. 1/2 pris monner litt det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg går bare til frisører i Oslo som er drevet av innvandrere. Føler ikke noe press på meg hos de, og jeg kan være meg selv. Men de er ofte flinke. De er bra på tjukt hår, der er nordmenn dårlige. Jeg klippet meg i Tailand og har aldri vært så fin 0 Siter
Faure Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Men de er ofte flinke. De er bra på tjukt hår, der er nordmenn dårlige. Jeg klippet meg i Tailand og har aldri vært så fin Helt enig. Jeg ble kjempefornøyd jeg også. 0 Siter
meg__123! Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ''frisørene går jo igjennom klippen.. '' Litt seint hvis lærlingen allerede har gjort en brøler, da. men de har som regel LITT peiling på hva de driver med.. håper jeg 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 hvorfor ikke hos lærlinger? de får jo hjelp, og frisørene går jo igjennom klippen.. Fordi de lærlingene jeg har møtt er komplett opphengt i siste tidens trender og klarer knapt klippe noe annet. Det blir alltid en variasjon av det, uansett hva man sier. Tenker med gru på den stunden hockeysveisen var tilbake... 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Fordi de lærlingene jeg har møtt er komplett opphengt i siste tidens trender og klarer knapt klippe noe annet. Det blir alltid en variasjon av det, uansett hva man sier. Tenker med gru på den stunden hockeysveisen var tilbake... klipper bare det jeg lærte på skolen jeg, og det er kombinasjon av grunnformene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.